סופר-פארם - המותג המושקע ביותר במארס עם כ-8.2 מיליון שקל

זכייניות הטלוויזיה המסחרית רשמו גידול של 15% בזמן האוויר לפרסום במהלך חג פסח 2013 לעומת החג בשנה שעברה

חג הפסח נתן את אותותיו בטבלת המותגים המושקעים במארס. נראה כי הטלוויזיה מצאה את האפיקומן, שכן פסח 2013 לעומת פסח 2012 הוא חג התחדשות לערוצים המסחריים, המציגים גידולים נאים של כ-15% במצטבר בזמן האוויר שלהם.

סופר-פארם, מגה בול, שופרסל דיל והמשביר החדש לצרכן הן 4 רשתות השיווק שנכנסו לטבלה החודשית עם פרסום מכירתי, לקראת בליץ הקניות שהיה בפסח.

פסח היה ונותר חג הבשמים, לצריכה אישית או כמתנת חג. סופר-פארם, המובילה בטבלת המותגים המושקעים, בולטת מדי פסח במבצעי בשמים אטרקטיביים בפרסומות מושקעות. גם השנה אינה יוצאת דופן בהקשר זה. סופר-פארם פרסמה את "שובל הבושם", מגוון בשמים במחירי מבצע ועוד. משרד הפרסום הוא באומן-בר-ריבנאי.

מגה בול הסתערה בחג על קטגוריית הבשר, עם דגש על כרעי עוף. הפרזנטור הוא משה פרסטר, המוצג כמשה רבנו - סוג של קריצה מבית מקאן-אריקסון. למערכה אף הצטרפה ג.יפית עם חותמת הנבחרים שלה על מוצרים איכותיים במגה בול.

שופרסל דיל המתחרה הדגישה גם היא את מחלקת הבשר. הפרסומות של שופרסל נעדרות פרזנטורים, והמסר מכירתי. משרד הפרסום הוא גיתם BBDO.

המשביר לצרכן הציע שלל מוצרים למתנה למארחים, תחת הסלוגן "מתנות לחג קונים במקום אחד". יש לציין כי רשתות השיווק ברובן המשיכו להקטין את ההשקעה לפרסום בפסח, וניכר כי הקטגוריה עדיין לא חזרה לווליום הפרסומי שאפיין אותה בעבר.

בנק דיסקונט טוב למשפחה - זה הסלוגן הפרסומי החדש של הבנק, שעשה לעצמו מנהג כל כמה שנים לפרוץ דרך בקטגוריית הבנקאות עם חדשנות מוצרית. והפעם בולט דיסקונט, הבנק היחיד החודש בטבלה, עם מסלול משפחה. הבנק מציע מסלול אטרקטיבי של "פלוס משפחתי", "הלוואת משפחה", "חיסכון להשכלה" ועוד. משרד הפרסום הוא יהושע TBWA.

עוד בקטגוריית הפיננסים נציין את ישראכרט, חברת האשראי היחידה הבולטת בטבלה. חברות האשראי שמיצבו את עצמן בשנים האחרונות כחברות הלוואות, מתמקדות מאז ביטול שיטת הכוכבים במבצעי 1+1 ובהטבות. ישראכרט היא נותנת הטון בקטגוריה, והיא בלטה בפסח האחרון עם שלל אטרקציות של 1+1 ללקוחות תוכנית המסלולים. יובל סמו הוא הפרזנטור, והסיסמה העממית עוצבה בדמותו: "ת'כלס - אין על ישראכרט". משרד הפרסום הוא באומן-בר-ריבנאי.

רנו ממוקמת במקום התשיעי החודש באמצעות y&r ישראל. הפרסומת, הפורטת על נימי הרגש והמוצגת כסדרה, מביאה את בשורת השינוי של רנו עם שלל דגמים חדשים כמו ה-ESTATE, ה-LATITUDE ועוד.

חברת הכבלים הוט סוגרת את העשירייה במבצע אטרקטיבי עם 100 מגה לכל לקוחות הטריפל. הוט הגיבה במהירות למבצע של מחלקת השיווק המשומנת של בזק, שבחרה להעלות את מהירות האינטרנט באופן וולנטרי לכל לקוחות האינטרנט המהיר שלה. הפרסומת של הוט משעשעת וממשיכה להתבסס על דמותו של ראש הממשלה מהסדרה "ילדי ראש הממשלה". משרד הפרסום הוא ראובני-פרידן.

מותגים
 מותגים

* הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.