צפו: אוזניית בלוטות' לרוכבי אופניים לשיחות ווקי-טוקי

דגם BK-1 של חברת קארדו האמריקנית-ישראלית היא מערכת תקשורת שמורכבת על הקסדה, ומאפשרת לדבר בסמארטפון, להאזין למוזיקה, ולנהל שיח עם שלושה רוכבים בלי ללחוץ על כתפור

רוכבי אופניים לא אוהבים להיפרד מהסמארטפון שלהם גם בזמן נסיעה בכביש או בפארק. בשוק קיימים פתרונות שונים לניהול שיחות טלפון או האזנה למוזיקה, כאשר המוצר החדש של חברת קארדו האמריקנית-ישראלית, מנסה לשלב בין הדברים שהרוכב יצטרך.

דגם BK-1 היא מערכת תקשורת המבוססת על טכנולוגיית האלחוט בלוטות'. המוצר המורכב על קסדת אופניים, מאפשר בראש ובראשונה לנהל שיחות טלפון מהסמארטפון שיושב בכיס. המענה לשיחה נעשה בעזרת הפעלה קולית, כאשר האוזניות יושבות עם מרווח מסויים לצד האוזניים, כך שהמשתמש ישמע גם את המתרחש בסביבה שלו.

מלבד אפשרות להאזין למוזיקה מהסמארטפון, ה-BK-1 מאפשר לנהל שיחות ועידה בווקי טוקי בין שלושה רוכבים, כאשר ערוץ התקשורת פתוח והמשתמש לא צריך ללחוץ על אף כפתור. ניתן גם לנהל שיחות אחד על אחד בין 5 רוכבים. טווח הקליטה עומד על 500 מטר בשטח פתוח.

לטענת החברה, המוצר עמיד למים ואבק, כך שאין בעיה לרכוב איתו בכל תנאי מזג האוויר. המיקרופון מנטרל רעשים ועוצמת השמע משתנה באופן אוטומטי לפי הסביבה. המחיר עומד על 1,000 שקל לדגם בודד ו-1,800 שקל עבור שתי יחידות דרך היבואן הרשמי Barcom.