אכזבה בארה"ב: מדד התאחדות הקבלנים בשפל של 6 חודשים

(עדכון) המדד, שבוחן את מצב שוק הדיור בארצות הברית, ירד לרמה הנמוכה ביותר מזה 6 חודשים - 42 נקודות ■ גם מדד האמפייר סטייט הפתיע לרעה עם ירידה מעל לצפי

השבוע הקרוב בארצות הברית יעמוד בסימן נתוני המאקרו בתחום הדיור והתעשייה כשכבר היום יתפרסמו מדד הייצור של האמפייר סטייט לחודש אפריל והמדד של התאחדות הקבלנים בארצות הברית, שגם הוא לחודש אפריל.

בשעה 15:30 (שעון ישראל) התפרסם מדד האמפייר סטייט שבודק את היקף התפוקה התעשייתית במדינת ניו-יורק לחודש אפריל. הצפי בקרב האנליסטים היה שהמדד יצביע על ירידה, אבל המדד הפתיע בעוצמת הירידה: המדד של חודש אפריל ירד לרמה של 3.1 נקודות לעומת רמה קודמת של 9.2 נקודות בחודש מארס, כשהצפי של האנליסטים היה לירידה עד לרמה של 5 נקודות.

בשעה 17:00 שעוננו התפרסם מדד התאחדות הקבלנים של ארצות הברית שבוחן את מצב שוק הדיור בארצות הברית לחודש אפריל. גם המדד הזה איכזב את המשקיעים כשרשם ירידה לרמה הנמוכה ביותר מזה 6 חודשים, כשהצפי בקרב האנליסטים היה דווקא לעלייה במדד.

המדד של חודש אפריל רשם ירידה לרמה של 42 נקודות, כאמור הרמה הנמוכה ביותר מזה 6 חודשים, לעומת רמה של 44 נקודות שנרשמה בחודש מארס. הצפי בקרב האנליסטים היה כי המדד של חודש אפריל ירשום עלייה קלה לרמה של 45 נקודות.