עובדי אורנג' החליטו להצטרף להסתדרות הלאומית

ההסתדרות הלאומית פעלה בימים האחרונים להחתמת אלפי עובדי אורנג', בעקבות פנייה של עובדים ממוקדים שונים בארץ שביקשו להתאגד כארגון עובדים במסגרתה

מהפכת עובדי הסלולר נמשכת: לאחר שעובדי חברת פלאפון כבר הקימו ועד עובדים תחת קורת-הגג של ההסתדרות, ועובדי סלקום כבר הביעו נכונות להקים ועד, כעת הגיע תורם של עובדי אורנג'.

בהודעה שפרסמה היום (ג') ההסתדרות הלאומית נכתב כי היא החלה במבצע גיוס נרחב של אלפי עובדי חברת הסלולר אורנג' לחברות בהסתדרות. זאת, בעקבות פניית עובדי אורנג' ממוקדים שונים בארץ אשר ביקשו להתארגן כארגון עובדים בהסתדרות הלאומית.

בעקבות פנייה זו יו"ר ההסתדרות הלאומית,יואב שמחי, הנחה את הרצל חוגי, העומד בראש מערך ההתארגנויות הראשוניות בהסתדרות, לפעול לגיוס והחתמת העובדים.

בעקבות כך החל ביום ראשון האחרון מבצע רחב היקף לגיוס עובדי חברת הסלולר, שבמהלכו החתימו עובדי ההסתדרות את עובדי אורנג' בסניפים עצמם ואף חילקו חומרים כתובים בנושא ההתארגנות בהסתדרות הלאומית.

נודע כי בימים הראשונים למבצע נרשמה היענות נרחבת בסניפי חברת הסלולר, וההערכה היא כי במהלך השבועות הקרובים יוחתמו עוד עובדים רבים נוספים.

יואב שמחי, יו"ר ההסתדרות הלאומית, מסר: "אנחנו מרגישים התעוררות עצומה בשטח ודרישה להצטרפות לארגון עובדים בכל שכבות האוכלוסייה, בעסקים ובחברות גדולות כקטנות. אנו נדרשנו לכך ומספקים מענה הולם לצורך החשוב הזה של העובדים".