שחקן חיזוק בסמסונג VOD: תכני ילדים מערוץ הופ

במסגרת שירות SmartVOD, המשתמש משלם דמי מנוי של 30 שקל ומקבל גישה לתוכן של רשת, תכני ילדים, הופעות חיות ותכני טבע, בשיטת צפה כפי יכולתך

המלחמה על הטלוויזיה שהצרכן יקנה לבית עברה כבר מזמן מדגש רק על איכות התמונה, ליכולות נוספות של המוצר. שחקניות שונות שהבינו את המגמה שילבו במסכים החכמים שלהם ממשקים בעברית, תמיכה בכתוביות בעברית בצפייה מתוכן וידיאו שהגיע מהאינטרנט וגם אפליקציות מקומיות, כמו חדשות, בידור ומשחקים.

סמסונג היא היחידה כרגע בשוק המקומי, שמציעה שירות VOD מותאם לישראל, בטלוויזיות ובמסכי המחשב שלה. שירות ה-VOD הקיים כאפליקציה במסכי הסמארט TV, מציע סרטים של אולפני דיסני, האחים וורנר ותוכן מקומי של זכיינית ערוץ 2 רשת.

היום (א') הודיעה סמסונג ישראל כי היא תשלב תכנים לילדים של ערוץ הופ. למשל, "יובל המבולבל", ,סוד הקצב של מיכל" ועוד.

במסגרת שירות SmartVOD, המשתמש משלם דמי מנוי של 30 שקל ומקבל גישה לתוכן של רשת, תכני ילדים, הופעות חיות ותכני טבע בתלת-ממד, בשיטת צפה כפי יכולתך. התוכן של הופ נכנס ללא עלות עלות למסגרת המנוי.

סמסונג מציעים סרטי קולנוע, למשל, טרילוגיית "באטמן", "האמיצה" ו"הנוקמים", בעלות נפרדת ובאיכות HD של 18 שקל או 23 שקל לגרסת תלת-ממד. סמסונג מציעה גם מגוון סרטים למבוגרים בגרסת תלת-ממד בעלות של 25 שקל ובגרסת Full HD בדו-ממד ב-20 שקל.