כפי שנחשף ב"גלובס": טלי מורנו חוזרת לערוץ 10

(עדכון) - תצטרף כמגישה לפאנל מגזין יום שישי החדש של הערוץ ■ טלי בן-עובדיה, העורכת הראשית של "שישי": "טלי מורנו חוזרת למקומה הטבעי"

טלי מורנו חוזרת לחדשות ערוץ 10 לאחר 4 שנים. לאחר הפרסום אתמול (ב') ב"גלובס" על כך שמורנו תצטרף כמגישה לפאנל מגזין יום שישי החדש של הערוץ, "שישי", יחד עם אלון בן-דוד ועמנואל רוזן, אמש נחתם סופית החוזה.

מורנו החלה את הקריירה הטלוויזיונית שלה בחברת החדשות של ערוץ 10. באחרונה גברו הביקורות נגד חדשות ערוץ 10 על כך שלא צירפו נשים בפאנל של מגזין יום שישי, ושיבצו במגזין שיעלה בשבועות הקרובים לאוויר גברים בלבד. אולם, ל"גלובס" נודע כי המגעים מול מורנו החלו מרגע שגולן יוכפז מונה לתפקיד מנכ"ל חברת החדשות.

"טלי חוזרת למקומה הטבעי - חדשות ערוץ 10. זו סגירת מעגל שגורמת לי אושר גדול", מסרה טלי בן-עובדיה, העורכת הראשית של "שישי".

גולן יוכפז, מנכ"ל חברת החדשות, הוסיף כי הוא "שמח באופן אישי לשוב ולעבוד עם טלי, אותה הכרתי לראשונה במסדרונות גלי צה"ל, ושמח לא פחות על החלק שתיקח בהובלת המגזין החדש בחדשות ערוץ 10".

רפי גינת, מנכ"ל ערוץ 10, ציין כי "אני שמח על הצטרפותה של טלי מורנו לשורותינו, ואין לי ספק שתרומתה למגזין שישי החדש תהיה חשובה ומשמעותית".

מורנו תגיש גם תוכניות אחרות במסגרת חברת החדשות של ערוץ 10.

בימים אלה טלי מורנו עובדת בזכיינית ערוץ 2 קשת ומופיעה בתוכניתו של יעקב אילון, "העולם הלילה". לפני כן הגישה מורנו את תוכנית הבוקר של הזכיינית.

במשך השנים נחשבה מורנו להבטחה בתחום העיתונות הטלוויזיונית, כשהגישה תוכניות כמו "היום שהיה" ותוכניות אחרות של חברת החדשות של 10, ולא אחת עלה שמה כמגישה פוטנציאלית למהדורה המרכזית של הערוץ.

מאז תחילת השנה ידעה המהדורה המרכזית של חדשות ערוץ 10 עליות ומורדות בממוצע הצפייה והגיעה אף לנתון נמוך של כ-7%. בחודשיים האחרונים עמד הממוצע על כ-10%.

בערוץ 10 מכחישים כי מורנו תשתלב בהגשת המהדורה, אם יבשילו המגעים.