קרקע לבניית 32 יח"ד באם המושבות נמכרה ב-12 מ' ש'

חברת גיא ודורון לוי רכשו לפני כשלושה שבועות מגרש בשכונת אם המושבות מבעלים פרטיים בעבור 12 מיליון שקל, רקע לפני הפחתת מס השבח בחודש הבא

סיומה הצפוי של הוראת השעה הנוגעת להפחתת מס השבח בתחילת החודש הבא גורמת לבעלי קרקע למהר ולסגור עסקאות. חברת גיא ודורון לוי רכשו לפני כשלושה שבועות מגרש בשכונת אם המושבות מבעלים פרטיים בעבור 12 מיליון שקל. את המגרש רכשה החברה משתי אחיות מבוגרות שמיהרו למכור את המגרש בן 1.2 דונם בטרם תפוג הוראת השעה.

"העסקה נחתמה לאחר משא ומתן לא ארוך שארך כחודש וחצי", מספר דורון לוי מבעלי חברת גיא ודורון לוי, "ההטבה שמעניקה הוראת השעה חוסכת להן מיליונים וזו הסיבה שהעסקה נסגרה מהר יחסית."

על המגרש קיימת תב"ע מאושרת המאפשרת בניית פרויקט מגורים בן 32 דירות בשטח עיקרי של 110 מ"ר מעל שתי קומות חניון תת קרקעי. בנוסף, למחיר רכישת הקרקע יצטרכו הרוכשים להוסיף תשלומים נוספים בגין פיתוח ואגרות נוספות כמו גם לשאת בעלות פינוי פסולת שנמצאת היום על המגרש. מדובר בהוצאה כספית נוספת ליזמים בגובה של כ-3.56 מיליון שקל כך שהעסקה משקפת שווי קרקע ליחידת דיור בגובה כ-486.2 אלף שקל.

בכוונת החברה לבנות במקום פרויקט היכלו דירות גדולות בנות 5-6 חדרים המיועד למשפרי דיור מהשכונה והסביבה. על פי תוכנית השיווק של החברה בכוונתה למכור את דירות ה-5 חדרים בכ-1.6 מיליון שקל וכ-1.7 מיליון שקל לדירות 6 חדרים. שיווק הפרויקט עתיד להתחיל בעוד כחצי שנה.