יינות ביתן סוגרת בשבת את כמעט חינם במגזר הערבי

במקביל משיקה מחדש 3 סניפים משופצים של רשת כמעט חינם, ויוצאת במהלך שיווקי שבו היא מזמינה לקוחות לארוחה של חברת קייטרינג בסניף מודיעין

רשת יינות ביתן החליטה לסגור בשבתות 4 סניפים של רשת מחסני כמעט חינם הפועלים בקרבת מרכזי אוכלוסייה ערבית: נצרת עילית, נצרת תחתית, טמרה ודליית אל כרמל.

יינות ביתן השלימה את רכישת רשת מחסני כמעט חינם מידי האחים צים בפברואר האחרון. תחת הבעלות של האחים צים אותם סניפים פעלו באופן מלא בשבתות, ואף נמכר בהם לחם במהלך חג הפסח.

על סגירת הסניפים החליט נחום ביתן, מנכ"ל ובעל רשת יינות ביתן, כחלק מתפיסה אישית שלא להפעיל עסקים בשבת. מתברר, כי כבר בפסח האחרון לא נמכרו בסניפים אלה לחם ומוצרי מאפה שאינם כשרים לפסח.

בתוך כך, משיקה היום (ג') יינות ביתן מחדש 3 סניפים של רשת כמעט חינם, לאחר שהם עברו שיפוץ. כרקע למהלך וכפי שפורסם אמש (ב') ב"גלובס", פתחה הרשת בחזית מחירים קשה ב-3 המתחמים של אותם סניפים - מודיעין, קריית אתא וירקונים.

בעיר מודיעין יוצאת הרשת במהלך שיווקי יוצא דופן, שבו היא מזמינה את הלקוחות לכיבוד בסניף, שלשמו היא שכרה חברת קייטרינג. מהלך זה עשוי להצביע על חוזקו המיוחד של המותג רמי לוי שיווק השקמה בעיר ועל הצורך בביצוע מהלכים יוצאי דופן כדי למשוך את קהל הלקוחות.

יצוין כי ליינות ביתן יש סניף שכונתי בעיר מודיעין, שהצליח לבדל את עצמו מהרשתות המתחרות בעזרת מכירת דגים טריים. באותה אסטרטגיה נוקטת הרשת כעת גם לגבי סניף מחסני כמעט חינם.

בתוך כך, ממשיכה היום הרשת במכירת שורה ארוכה של מוצרים במחירי הפסד, צעד שהגיבה אליו רשת רמי לוי שיווק השקמה, אך ברשתות שופרסל ומגה בול ממתינים עדיין מהצד. כפי הנראה, הרשתות הגדולות יגיבו בהתאם להצלחת המהלך של יינות ביתן, כיוון שהמותג אינו חזק בעיר. המותג מגה בול חלש אף יותר.

מבצעי המחיר האגרסיביים מקיפים את קטגוריית הדגים הטריים, העוף, הפירות והירקות ומגוון של מוצרים יבשים.

יצוין כי 3 מוקדי התחרות החדשים נמצאים באזורים עתירי תחרות. במודיעין פועל כמעט חינם בסמוך לרמי לוי, שופרסל דיל ומגה בול. לא הרחק מסניף כמעט חינם בצומת ירקונים פועלים במגה בול, שופרסל דיל וחצי חינם. בקרוב צפויה להיכנס למתחם גם רשת אושר עד. באזור קריית אתא וברדיוס של ק"מ פועלים מלבד כמעט חינם גם רמי לוי, שופרסל דיל, מגה בול ומחסני להב.