הטיפ היומי: אופנהיימר מעניקים למניה הזו פרמיה של 19%

מחלקת המחקר של אופנהיימר מעניקים המלצת "תשואת יתר" למניית רדוור במחיר יעד של 18 דולר

חברת רדוור עוסקת בניתוב עומסים ברשת האינטרנט ומנוהלת על ידי רועי זיסאפל. החברה, שהיא חלק מקבוצת רד של האחים יהודה וזהר זיסאפל, נסחרת בנאסד"ק לפי שווי שוק של כ-676 מיליון דולר.

רדוור פרסמה לפני עשרה ימים את דוחות הרבעון הראשון של שנת 2013. הדוחות היו בהתאם לאזהרת הרווח שפורסמה קודם לכן, כשהחברה דיווחה על הכנסות של 45.1 מיליון דולר ורווח נקי למניה בגובה של 15 סנט (שמשקף את הספליט שבוצע במניות).

תחזית ההכנסות לרבעון השני של השנה הייתה בהתאם לתחזיות השוק, אך בשל גידול בהוצאות התפעוליות, התחזית לרווח הנקי למניה הייתה נמוכה מתחזיות השוק. בסך הכול הנהלת רדוור ביטאה אופטימיות זהירה בקשר לשנת 2013. בקרב לקוחותיה יש לה חשיפה נמוכה יותר לממשל האמריקני וחשיפה גדולה יותר לחברות מתחום מחשוב הענן, ביחס למתחרות שלה.

ההנהלה ציינה, שאין שינוי בהתארכות מחזורי המכירה באזור EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה), אך הוסיפה שהיא מאמינה שיימשך המומנטום בארה"ב; ובעוד הקשר העסקי עם חברת Juniper עדיין תקוע, הפייפליין של רדוור בשיתוף הפעולה שלה עם צ'ק פוינט נותר חזק. באופן כללי, התחזיות של רדוור מרמזות על כך שהמחצית השנייה של השנה לא תהיה כל כך קודרת כמו שחלק חשבו.

הצד השלילי בדוחות הוא התארכות מחזורי המכירה ב-EMEA שתימשך גם ברבעון השני, וחולשה כללית שם - בשוק העסקי (Enterprise) וגם בקרב ספקיות התקשורת. אנו סבורים עוד, שהלחצים התחרותיים מתגברים.

הצד החיובי בדוחות מגיע מתחום האבטחה, בעיקר בארה"ב, והאופטימיות של ההנהלה בנוגע לשיתוף הפעולה עם צ'ק פוינט. במקביל, ההנהלה גם הודיעה על תוכנית לרכישה עצמית של מניות בהיקף של 40 מיליון דולר.

הן רדוור והן המתחרה שלה F5 (סימול: FFIV) נאבקות עם "רוחות נגדיות" באווירה המקרו-כלכלית הנוכחית. למרות שיש עדיין הזדמנויות, אנחנו מודאגים מהתגברות אפשרית של התחרות.

המלצתנו למניית רדוור נשארת "תשואת יתר" ומחיר היעד הוא 18 דולר - פרמיה של כ-19% על מחיר השוק.

*** מחלקת המחקר, אופנהיימר