לפני עליית המסים: מחירי המכוניות יורדים

UMI חותכת את מחירי השברולט קרוז "עד עליית המס הירוק", ורנו מציעה מחירי רצפה לארגון "הוט"

עדכון המיסוי הירוק מתעכב בינתיים עד לסיום הבחינה של המשרד לאיכות הסביבה וכנראה יוכרז רשמית עד סוף החודש. אבל בינתיים היבואנים לא ממתינים ומנצלים את שערי המטבעות הנוחים להורדת מחירים.

היום (ד') הודיעה UMI על תמחור חדש למשפחת דגמי ה"שברולט קרוז" לרגל הרחבת הסדרה המחודשת. גרסת הפלטינום המאובזרת של הקרוז סדאן תעלה 120,900 שקל בלבד. גרסת החמש דלתות החדש תעלה 119,900 שקל ואילו גרסת הסטיישן החדשה תעלה 122,900.

בחברה טוענים כי ירידת המחיר התאפשרה הודות לירידת שער הדולר וציון משופר במסגרת מדד ה"מיסוי הירוק" בזכות חבילת ה-eco smart, אשר מפחיתה את פליטת המזהמים (ירידה של שתי קבוצות במדד הירוק) ומשפרת את צריכת הדלק.

גרסאות הפלטינום כוללות במחיר הבסיס חלון גג, פנסי ערפל, חיישני חנייה אחוריים, חימום למושבים הקדמיים, מערכת MYLINK עם מסך מגע וחישוקים קלים. המחירים הם לחודש או עד עליית המע"מ ועדכון המס הירוק.

במקביל יוצאת חברת רנו מבצע עם מועדון הצרכנות של הוט ובמסגרתו הנחות "עמוקות" ממחיר המחירון. הרנו פלואנס המחודשת, שזה עתה הושקה לאחר מתיחת פנים, מוצעת בגרסת 1.6 ליטר ותיבה אוטומטית במחיר של 118 אלף שקל, הנחה של 8,900 שקל מהמחירון. המחיר כולל ציוד מיגון ומערכת מולטימדיה. דגם הסטיישן טורבו-דיזל מוצע בהנחה של 5,900 שקל, גרנד סניק מוצעת בהנחה של 9,500 שקל וכך הלאה.