השיחה: דנקנר ומימן עדיין באופנה

מי הגיעו לפתיחה של יריד Dress Code? ■ אילו נשות עסקים התגייסו לטובת עמותת "ילדים שלנו"? ■ וגם: דספינה שרמייסטר חוגגת יום הולדת, והפרוד מפרגן

בגלריית מאירהוף בתל-אביב נפתח בחמישי בערב יריד אופנה של מעצבים ומותגים ישראלים. היריד, תחת השם Dress Code, נועד לעודד את תעשיית האופנה הישראלית ונערך ביוזמת אנשי העסקים ספי גולן וירון דנוך.

יואב ואוהד מימן / צילום: אסף לב
 יואב ואוהד מימן / צילום: אסף לב

יואב ואוהד מימן

באי האירוע זכו להצצה ראשונית לקולקציות העונה הקרובה ונהנו ממתאבנים ובר אלכוהול משובח. הגיעו לעודד את האופנה הישראלית למרות הגזירות הכלכליות שבדרך: שרון איילון שהגיעה עם אמה דינה; לי גרבנאו כלתם לעתיד של אורלי ונוחי דנקנר, שבילתה את הערב עם הגיסה לעתיד דנה דנקנר ובן זוגה טל אנגלנדר; בניו של יוסי מימן יואב ואוהד מימן; אלכסה וסתו תמרי נכדותיו של המפיק מיקי פלד ובעלות אתר האופנה רוקגלאם; מעצבת האופנה הוותיקה רזיאלה גרשון שהגיעה לפרגן למעצבים הצעירים; עומרי כהן; אורית אמיר ובעלה השייט לשעבר אלדד אמיר; אנט פלאטו שרון; דנה אביב; טדי שאולי מבעלי הגלריה ועוד.

רודרמן משלב

בכירים בקהילה היהודית בארה"ב ופילנתרופים יהודיים מרחבי צפון אמריקה התכנסו ברביעי האחרון בניו-יורק לוועידת ADVANCE. הוuעידה נועדה לגייס כספים למימון פרויקטים בישראל בתחום טיפול באנשים עם מוגבלויות, ונערכה ביוזמת קרן משפחת רודרמן בראשות ג'יי ושירה רודרמן.


גיל, ברקוביץ' ורודרמן

הקרן המשפחתית השקיעה לאחרונה בשיתוף עם הג'וינט וממשלת ישראל, כ-50 מיליון שקל להרחבת פרויקט "מסד נכויות" - לפיתוח שירותים חדשניים לשילוב של אנשים עם מוגבלויות בחברה בישראל. אלן גיל, מנכ"ל ארגון הג'וינט העולמי, הגיע אף הוא לוועידה. את האירוע פתחה הספורטאית הפאראלימפית פסקל ברקוביץ', אשר איבדה את שתי רגליה.

שרמייסטר מציינים

החברים של דספינה שרמייסטר הגיעו בערב שישי לחגוג לה יום הולדת 52. המסיבה נערכה בביתה שבכפר שמריהו. יגאל שרמייסטר, הפרוד של כלת יום ההולדת, הגיע אף הוא לאחל מזל טוב. הערב כלל קוקטיל חגיגי ומייד לאחריו קונצרט שאותו פתח הפסנתרן הצעיר אלון קריב, נכדם של אלי הורביץ ז"ל ודליה - בנם של דפנה ותומר קריב. קריב לומד עם דויד, בנם של הזוג שרמייסטר. עוד הגיעו: יונתן ועירית קולבר, גיא ויעל גמזו, שי אגסי ותמי חוטובלי, דגנית ויואב חרל"פ, רג'ין ומושיק גנזי, רני והילה רהב, ליסולטה פלסנר שגרירת דנמרק בישראל ועוד.

בוגרי הטכניון מתכנסים

למעלה מ-500 מבוגרי הטכניון הגיעו בשבוע שעבר למועדון EAST בתל-אביב למסיבה השנתית של ארגון בוגרי הטכניון. האירוע, שנערך תחת הכותרת "מעבירים את זה הלאה", הוקדש ליזמות החברתיות של בוגרי הטכניון.

ראובן אגסי ענת ספיר / צילום: יוסי שרם
 ראובן אגסי ענת ספיר / צילום: יוסי שרם

ראובן אגסי וענת ספיר

הגיעו: דני ימין, מנכ"ל מיקרוסופט ישראל; ראובן אגסי; ד"ר אלי אופר, לשעבר המדען הראשי בתמ"ת; יעקב קוטליצקי, מייסד ויסוניק; אורי גילים, מנכ"ל ICQ; מאיר ארנון, מבעלי וולקן תעשיות רכב; אייל קפלן, שותף בקרן וולדן ישראל ויו"ר ארגון בוגרי הטכניון; יורם אלסטר, לשעבר יו"ר בזק; פרופ' בעז גולני, סגן נשיא הטכניון; פנינה זיו, מנכ"לית ארגון בוגרי הטכניון; ענת ספיר, סמנכ"לית ארגון הבוגרים ועוד רבים. במסגרת האירוע חולקו מלגות בהיקף של 830 אלף שקל ל-83 סטודנטים להנדסה. על החלק האמנותי ניצחו: הצייר פביאן שאייר על הבמה, המתופף אהרלה קמינסקי שליווה את מקבלי המלגות ועינת שרוף.

פתאל מבטיח ומקיים

דוד פתאל חתם לפני כחודש על עסקה לרכישת פורטפוליו של 20 בתי מלון מהמותג הולידיי אין בגרמניה מבנק גולדמן זאקס. פתאל הבטיח בזמנו לשותפים במו"מ שכאשר העסקה תיחתם הוא יערוך חגיגה גדולה. הבטחות צריך לקיים, ובחמישי בערב, במלון הרודס בתל-אביב, התכנסו לחגוג נציגי קבוצת גולדמן זאקס, צוות הבנקאים שליוו את העסקה, עורכי הדין, רואי החשבון שעבדו על העסקה וחברים. נצפו: יונל כהן, אהרון פוגל, יאיר סרוסי, דן עזריאל, הרצל שלם, בנקאי ההשקעות ומתווך העסקה טובי קינן, באנו דה מירקירן נציגת גולדמן זאקס, דרק ביר שותפו של פתאל, עו"ד מוריאל מטלון, מנכ"ל הרשת בישראל ראובן אלקס, וכל צוות הנהלת רשת פתאל בישראל ובעולם. את האירוע ליוותה הופעה של דוד ד'אור. האורחים שהגיעו מחו"ל ימשיכו בחגיגות, יסיירו השבוע בישראל ויקבלו הצצה ראשונה למלון החדש הרודס ים המלח.

רייף ורייף מתגייסים ומצעידים

איש העסקים שלמה שמלצר, מבעלי קבוצת שלמה, ורעייתו עתליה, פתחו ביום שישי בבוקר את ביתם בסביון לאירוע התרמה מיוחד. כ-600 אורחי האירוע תרמו למען המחלקות לבריאות הנפש לילדים במרכז שניידר ובביה"ח רמב"ם. את החסות הראשית לאירוע העניק מותג שעוני היוקרה גוצ'י מקבוצת רולטיים.

מוטי רייף ועפרה רייף שמלצר / צילום: יוסי כהן
 מוטי רייף ועפרה רייף שמלצר / צילום: יוסי כהן

מוטי רייף ועפרה רייף-שמלצר

ד"ר תלמה כהן ואיריס לנגר, יו"ריות עמותת "ילדים שלנו", יוזמות האירוע, קיבלו את פני האורחים בקוקטייל וארוחת בוקר מעשה ידי השף הצרפתי מונייר. מייד אחר-כך נהנו המוזמנים מתצוגת אופנה, בניצוחו של מוטי רייף, שהדוגמניות בה היו נשות עסקים ונשות חברה מובילות, שהולבשו בבגדי מעצבים ישראלים ועלו על המסלול. פתחה את התצוגה: הגברת הראשונה של תל-אביב יעל חולדאי.

יעל חולדאי / צילום: יוסי כהן
 יעל חולדאי / צילום: יוסי כהן

יעל חולדאי

עוד צעדו על המסלול: עפרה רייף-שמלצר, בתם של המארחים, דגנית חרל"פ, פנינה רמון, גליה אלבין, ענת אנג'ל , דורית וידבסקי, איריס לנגר, דליה מזור, מיכאלה ברקו, רג'ין גנזי, מימי לוזון, עינת שרוף, ד"ר אורית קריספין, ד"ר סילבנה פניג, דנה אונגר, יסמין מאוזנר, ציפי רובין, לאה שנירר ועוד. צפו ומחאו כפיים: דודי פולטורק מבעלי קבוצת רולטיים, אבי מרקוביץ', אודי אנג'ל שהגיע לפרגן לרעייתו, רויטל גנץ רעייתו של הרמטכ"ל בני גנץ, יובל כהן מבעלי פורטיסימו ובעלה של יוזמת האירוע ד"ר כהן, ובתם כרמל, ענת פרנקל, יונה ויזנטל, טובי וענבל שמלצר, לימור ויזל, ד"ר ציפי לנדאו, טלי אנג'ל, בת שבע בובליל, ישראלה שטיר, מירי טוכמאייר, ראש מועצת סביון מושיק ליפיץ ורבים נוספים.