מיכל רוזן-עוזר וז'ק חן, בכירים לשעבר בפרקליטות, מאחדים כוחות

משרד חן-יערי, בראשות עו"ד ז'ק חן, לשעבר סגן פרקליט המדינה, מאחד כוחות עם משרדה של עו"ד מיכל רוזן-עוזר, שכיהנה בעבר כממונה על עבירות כלכליות בפרקליטות ■ משרדם המשותף יתמחה בייצוג נאשמים בעבירות צווארון לבן

משרד עורכי הדין חן-יערי, בראשות עו"ד ז'ק חן, לשעבר סגן פרקליט המדינה, ועו"ד יצחק יערי, מאחד כוחות עם משרדה של עו"ד מיכל רוזן-עוזר, שכיהנה בעבר כממונה על עבירות כלכליות בפרקליטות. שם המשרד המאוחד: חן-יערי-רוזן-עוזר.

משרד חן-יערי הוקם בשנת 2010, ודורג מאז באופן עקבי בצמרת משרדי הצווארון הלבן. לעו"ד חן יש ניסיון עשיר ומוצלח בייצוג נאשמי צווארון לבן, והוא היה ועדיין מעורב בפרשות משמעותיות בתחום.

חן פרש מהפרקליטות בשנת 2000 והיה שותפו במשך עשור של עו"ד יהושע רזניק. עו"ד מיכל רוזן-עוזר פרשה לפני כשנה מהפרקליטות ופתחה משרד בוטיק המתמחה בייצוג חשודים ונאשמים בעבירות צווארון לבן.

ב-10 שנות עבודתה בפרקליטות, רוזן-עוזר הובילה בהצלחה את התביעה בתיקי צווארון לבן מורכבים, בהם: תיק רשות המסים, תיק הפנסיה הגרמנית (פרשת ישראל פרי) ופרשת החניונים.

המשרד המאוחד חן-יערי-רוזן-עוזר ימוקם במגדל אמות השקעות בתל-אביב, ויתמחה בכל תחומי הליטיגציה: ייצוג חשודים ונאשמים בעבירות צווארון לבן, ליטיגציה אזרחית וליטיגציה מינהלית.

לדברי חן, מדובר במהלך מתבקש שיביא לשילוב מקצועי משמעותי של יכולות וניסיון רב. "אני מעריך מאוד את מקצועיותה הרבה של מיכל ואת יכולותיה המצוינות, ושמח על האפשרות למזג את הפעילות שלי ושל יצחק יערי יחד עמה".

- האם ואיזה יתרונות נותנת לכם העובדה שעבדתם בעבר בצד השני של המתרס, בפרקליטות?

חן: "היתרון הגדול הוא שאנחנו רואים את הדברים בצורה שלמה ועגולה. מצד אחד, אתה יודע כיצד המערכות חושבות ופועלות ומה מניע אותן. מצד שני, אין בך 'עיוורון סנגוריאלי' שרואה שחור איפה שאין שחור, ומזהה קנוניה במקום שאין קנוניה. הראייה המורכבת הזו עוזרת להתמקד בתיק עצמו ובמוטיבציות האמיתיות של הפרקליטות.

"אתה יודע, בניגוד למה שחושבים לפעמים, בפרקליטות אין ישיבות שבהן יושבים הפרקליטים, מעשנים סיגריות, ואומרים: 'בוא נוריד את הראש של זה וזה'. דברים כאלה לא קורים במציאות, וכשאתה יודע את זה ומבין את המוטיבציות האמיתיות של הפרקליטות, אתה יכול להתעסק בעיקר ולא בטפל, וזה מאוד עוזר בכל ניהול תיק. יש הרבה מאוד מהלכים שסנגור יכול להשפיע עליהם כבר משלב החקירה ותוך כדי ניהול המשפט, גם אצל התובע וגם אצל השופט".