אליעזר ריבלין ישמש כבורר במשרד גרוס-קלינהנדלר

בנוסף למשנה העליון בדימוס, צוות הבוררים והמגשרים במשרד יכלול גם את פרופ' יוסי גרוס, עו"ד דוד חודק וד"ר שמואל בורנשטין, שינהל את המחלקה

שופט העליון בדימוס אליעזר ריבלין, שכיהן כמשנה לנשיא בית המשפט העליון, פצח בקריירה חדשה. ריבלין ישמש כבורר במחלקת הבוררויות והגישורים של משרד עורכי הדין גרוס, קליינהנדלר, חודק, הלוי, גרינברג, אשר מוקמת בימים אלה.

ל"גלובס" נודע כי צוות הבוררים והמגשרים של המשרד יכלול, בנוסף לשופט ריבלין, גם את אנשי המשרד - פרופ' יוסף גרוס, עו"ד דוד חודק וד"ר שמואל בורנשטיין, שינהל את המחלקה.

ריבלין שימש כשופט בבית המשפט העליון משנת 1999 ועד פרישתו בשנת 2012. הוא משמש כיום כפרופסור-חבר וכחוקר-אורח בכמה אוניברסיטאות בארץ ובחו"ל. כמו-כן הוא חבר הנהלת המכון להשתלמות שופטים ונשיא הארגון הבינלאומי של בתי הספר לשופטים.

לדברי עו"ד חודק, "השילוב בין עורכי דין מנוסים בפרקטיקה שהם גם אנשי אקדמיה ובין שופט בכיר ובעל מוניטין כריבלין, הוא שילוב מנצח, שיביא לידי ביטוי ידע וניסיון מגוונים ורבים מבחינת כל הגורמים המעורבים".

חודק מאמין כי משרדים גדולים אחרים ילכו בעקבותיהם ויקימו מחלקות ייעודיות לבוררויות ולגישורים. "תחום זה, כמו כל תחום משפטי אחר, מחייב התמקצעות וניסיון".

גם פרופ' גרוס רואה חשיבות רבה בפיתוח תחום הבוררות והגישורים במשרד. "המחלקה החדשה תיתן מענה יעיל, מהיר ומקצועי ליישוב סכסוכים משפטיים, בעיקר בתחום הכלכלי והמסחרי שבו דרושה התמחות ספציפית ברמה גבוהה. בתוך תקופה לא ארוכה נראה יותר ויותר גופים, הן חברות והן יחידים, הפונים לערוץ אלטרנטיבי זה של יישוב סכסוכים".

ומסכם ד"ר בורנשטיין, שיעמוד בראש המחלקה: "אני מקווה שבזכות הצוות המעולה שהתגייס לעניין נגיע להישגים משמעותיים בתוך זמן קצר ונשמש דוגמה ומופת למשרדים אחרים".