באיזה בית מלון תקבלו אייפד בשווי 10 אלף דולר במתנה?

האורחים במלון בורג' אל ערב בדובאי, שנחשב למלון המפואר בעולם, מקבלים "שי צנוע" אחרי הצ'ק-אין: אייפד במהדורה מיוחדת ובלעדית, מצופה בזהב 24 קראט

בתי-מלון לרוב נחשבים למפנקים אם הם מספקים אינטרנט אלחוטי בחינם. אבל בית מלון אחד בעולם מתעלה מעל כולם ומציע מתנה נוצצת במיוחד: "שי צנוע" בצורת אייפד מוזהב. הדבר הזה יכול לקרות רק במלון "בורג' אל ערב" שבדובאי, שנחשב למלון המפואר בעולם.

את האייפד, המצופה ב-24 קראט זהב ושוויו כ-10,000 דולר, אורחי המלון מקבלים מיד לאחר שסיימו לעשות צ'ק-אין. על האייפד הנוצץ חקוק שמו של בית המלון, ויש בו תוכנה וירטואלית המספקת מידע על השירותים השונים המוצעים במקום.

את הציפוי של האייפד, אגב, הכינה חברת Gold & Co, המיומנת בהטמעת יהלומים וזהב כציפוי למכשירים מבית אפל.

גם אתם רוצים? כדאי שתדעו שמחירי השהייה במלון המפואר בעולם, מן הסתם, לא ממש נמוכים. לילה בסוויטה המלכותית שלו, הממוקמת בקומה ה-25 וגודלה כמעט 780 מ"ר, תעלה לכם בין 985 ל-12,339 אירו. בפנים תמצאו רצפת שיש, רהיטים מעץ מהגוני, בית קולנוע פרטי ומיטת אפיריון מסתובבת.

בנוסף, האורחים יכולים לצאת לנסיעות ברולס-רויס באמצעות נהג, או לקחת טרמפ עם מסוק הבית של המלון.

ואם כל העסק הזה קצת הוציא לכם את העיניים - הרשו לנו להרגיע אתכם. את האייפד המוזהב אורחי "בורג' אל ערב" צריכים להחזיר מיד ברגע שהם עושים צ'ק-אאוט. אאוץ'. טוב נו, היינו מתפשרים גם על זה.