חץ וקשתי

העגבניות הערב ב"מירוץ למיליון" ראויות למלהק שהבריח את הצופה הנבון

"המירוץ למיליון", יום ד' 21:00, ערוץ 2 רשת

בעונה הקודמת של שעשועון הריאליטי החביב הזה, היו כמה דמויות שגם אנשים נורמליים יכלו להתחבר אליהן, למשל האחים או הזוג הסרוג עקיבא וענהאל. על הרקע הזה הצליחו לזהור גאונים כתום קשתי, בורים-גאים שמתהדרים באנגלית גרועה וביכולתם לשאת את שם ה' לשווא כמעט בכל משפט נתון. האמת? זה היה מצחיק.

אלא שהשנה, כך נדמה, המירוץ אינו אחר המיליון אלא כדי למצוא את ה"תום קשתי הבא": האם האינפנטילית והמנותחת שעושה מאמצים ניכרים להיראות צעירה וילדותית מביתה, האחיות "הצפוניות" והמסוכסכות ביניהן שסכנה לעבור ליד עולמן הרוחני, לבל תישאבו פנימה מהוואקום, ועוד לא אמרנו מילה על מוכר הפלאפל ומנקה החופים שמוכיחים שלפעמים כל אחד מקבל מהחיים האלה בדיוק את החבילה שמגיעה לו.

אז הערב (ד') ייזרקו על מתמודדי "המירוץ למיליון" עגבניות במסגרת הפסטיבל בברונטה, ספרד. אלא שמי שראוי שיסקלו אותו בעגבניות הוא דווקא מי שליהק את החבורה והבריח מהמסך את הצופה הנבון.

כיפת ברזל

"סרוגים", יום ד' 20:00, ערוץ "יס דרמה"

אפילו בעידן של ממירים מקליטים, שידורים חוזרים של סדרה מצליחה הן הזדמנות פז למי שהחמיץ את השידור המקורי. ואכן, "סרוגים" עטורת הפרסים חמקה בתחילה מעיני חלק גדול מהצופים.

אז מה הבעיה עם השידור החוזר של הסדרה שמתארת את חייהם של צעירים דתיים שמתמודדים עם החיים ועם השינויים שעובר העולם האמוני? שום דבר חוץ משעת השידור: ב-20:00 הצופים מעדיפים להתעדכן בכיפת ברזל מאשר בכיפות סרוגות.