דיווח: פייסבוק מוותרת על רכישת Waze הישראלית

בחודש שעבר דווח כי פייסבוק מעוניינת לרכוש את החברה הישראלית תמורת מיליארד דולר, אך היום מדווח ב-All Things Digital כי המו"מ התפוצץ בימים האחרונים

לאחר דיווחים רבים על דיונים בין שתי החברות, פייסבוק מוותרת על רכישת Waze הישראלית, כך מדווח היום (ד') אתר הטכנולוגיה All Things Digital, על פי מקורות המקורבים לנושא.

נזכיר כי בחודש שעבר דווח כי פייסבוק מעוניינת לרכוש את אפליקציית Waze הישראלית תמורת מיליארד דולר. לאחר מכן דווח כי המו"מ בין הצדדים תקוע, וכי גם גוגל הגישה הצעת רכש נגדית על מנת לחסום עסקה בין פייסבוק ל-Waze.

על פי הדיווח מהיום, המו"מ התפוצץ בימים האחרונים, בין היתר בשל חילוקי דעות בנוגע למעבר אפשרי של עובדי Waze מישראל למטה פייסבוק בקליפורניה.

בנוסף על כך, גם מנכ"ל אפל טים קוק מכחיש כי הסטארט-אפ הישראלי נמצא על הכוונת של החברה. "אפל לא הגישה הצעת רכישה ל-Waze", הצהיר מנכ"ל אפל, טים קוק, בראיון שהעניק בכנס D11 של All Things Digital. זאת למרות שבעבר דווח כי אפל דווקא כן מעוניינת לרכוש את Waze וזאת במטרה לשפר את אפליקציית המפות הכושלת שלה.

קוק הודה (שוב) כי אפל פישלה באפליקציית המפות שלה, אותה הציגה לפני כשנה, אבל הוסיף כי כיום שירות המפות של החברה טוב בהרבה בהשוואה למוצר ההתחלתי שחשפה החברה. מה שעולה מדבריו של קוק הוא שאפל פשוט לא צריכה כעת את Waze והיא מעדיפה להתמקד בפיתוח עצמי של השירות.