מבט חודר: אפליקציית הפורנו הראשונה למשקפיים של גוגל

אפליקציית הפורנו הראשונה למשקפים החכמות של גוגל Glass כבר מוכנה ועונה לשם הקליט Tits & Glass ■ שעות ספורות אחרי ההשקה - גוגל שינתה את מדיניות הפיתוח למשקפיים כשהיא מציינת כי לא תסבול כל חומר שכולל עירום ותוכן מיני

זה רק עניין של זמן עד שתעשיית הפורנו תשים שוב את ידיה על פלאי הטכנולוגיה ותהיה בין הראשונות לאמץ אותה לחיקה: אפליקציית הפורנו הראשונה למשקפים החכמות של גוגל Glass כבר מוכנה ועונה לשם הקליט Tits & Glass.

באתר של האפליקציה מסבירים כי היא מאפשרת למשתמשי Google Glass לשתף תוכן מיני מהמשקפיים שלהם ישירות עם משתמשים אחרים וכן דרך אתר האינטרנט של האפליקציה. האפליקציה מאפשרת לצלם תכנים ממבט ראשון דרך המשקפיים, לקבל התראות על תוכן חדש שעלה לאתר וכן להצביע על התמונות האהובות ביותר באתר ואף להשאיר תגובות קוליות דרך המשקפיים שיתורגמו לטקסט באתר. האתר בא לקראת מי שאינו משתמש במשקפיים החכמות של גוגל יוכל גם לקחת חלק בחגיגה ולהצביע ולהגיב על התמונות באתר.

ואולם, שעות ספורות לאחר ההודעה על השקת האפליקציה למשקפיים החכמות של גוגל, ענקית האינטרנט החליטה לחסום אותה בעקיפין. החברה שינתה את מדיניות הפיתוח למשקפיים כשהיא מציינת כי לא תסבול כל חומר שכולל עירום ותוכן מיני.

בגוגל אף הדגישו כי לא יסבלו כל תוכן מיני שקשור לילדים ויפנו לרשויות החוק בנושא, כמו גם ימחקו את החשבונות של מי שעומד מאחורי תכנים כאלה.

האפליקציה היא פרי פיתוח של חנות אפליקציות הפורנו MiKandi. לדברי אחת המייסדות, ג'ניפר מק'אוון, "הרכבת משקפיים היא דבר מוכר וקל ולכן זה עוזר לך לשכוח מהטכנולוגיה שנמצאת מבעד לעיניים שלך ולהתרכז באותו רגע. התוצאה תהיה מבט אותנטי של חוויות המשתמש".

ב-Mikandi אמרו בתגובה כי הם יצטרכו לחשוב מחדש איך לשנות את האפליקציה בהתאם. ג'ס אדאמס, מנכ"ל החברה, אמר כי "מאז שקיבלנו את המשקפיים לפני כשבועיים, בדקנו כמה וכמה פעמים - כולל בשבוע שעבר - את מדיניות הפיתוח של גוגל בנושא". עוד הוסיף אדאמס כי עד כה לא התקבלה במייל כל הודעה על שינוי במדיניות הפיתוח למשקפיים.

אפליקציית פורנו לגוגל גלאס / צילום: יח
 אפליקציית פורנו לגוגל גלאס / צילום: יח

אפליקציית פורנו למשקפיים החכמים של גוגל / מתוך: יח
 אפליקציית פורנו למשקפיים החכמים של גוגל / מתוך: יח