תלונות רבות על באגים בגרסת הניווט החדשה של Waze

התלונות טוענות שהאפליקציה קורסת כאשר מנסים לקבוע ניווט, מחיקת ספר הכתובות מרשימת המעודפים ותקיעות חוזרות של התוכנה ■ החברה: בימים הקרובים ייצא עדכון גרסה חדש

ביום חמישי האחרון הוציאה Waze עדכון תוכנה לאפליקציית הניווט שלה - גרסה 3.7 לפלטפורמות האנדרואיד והאייפון. מאז יציאתה, משתמשים רבים התלוננו על יציבות האפליקציה בגרסתה למכשירי האנדרואיד, בעוד שהתוכנה על מכשירי האייפון עובדת ללא תקלות ידועות.

התלונות טוענות שהאפליקציה קורסת כאשר מנסים לקבוע ניווט, מחיקת ספר הכתובות מרשימת המעודפים ותקיעות חוזרות של התוכנה. לאחר התקנת הגרסה החדשה, משתמשים טוענים שלא ניתן להתקין מחדש את הגרסה הקודמת והתקינה.

ראוי לציין שהאפליקציה לא סובלת מבעיות אצל כל המשתמשים, כאשר אפשר לראות שרוב המשתמשים שהתלוננו על תקלות, מחזיקים סמארטפונים מסוג גלקסי S2 או S3 של סמסונג.

מ-Waze נמסר שבימים הקרובים ייצא עדכון גרסה חדש.

Waze הוסיפה בגרסה 3.7 מספר שיפורים, בינהם הצגה של אירועי פייסבוק ברשימת הניווט, לצורך ניווט מהיר וסרגל חברים על המפה, המראה מי מהחברים נוסע לאותו יעד ובאיזה סדר הם מגיעים.

בחברה גם עיצבו מחדש את ההתראות הקופצות והם מאפשרים צ'ק אין באפליקציית פור סקוור ישירות מתפריט הדיווח ותמיכה בהצגת האפליקציה במערכות מדיה לרכב של JVC.