חברת דלתא במו"מ לרכישת רשת לודז'יה רוטקס

תרכוש גם את הזכויות על מותג ההלבשה התחתונה גיבור סברינה מחברת ארגמן ■ ארגמן ודלתא אישרו היום בהודעה לבורסה את חשיפת "גלובס"

חברת דלתא ממשיכה במסע הרכישות. אחרי שרכשה את חברת שיסר הגרמנית ואת המותג האמריקאי little miss matched, ל"גלובס" נודע כי החברה מנהלת משא-ומתן לרכישת רשת חנויות לודז'יה רוטקס ואת המותג ההלבשה התחתונה גיבור סברינה, מידי חברת ארגמן .

מאוחר יותר היום (ד') ארגמן ודלתא אישרו בהודעה לבורסה את חשיפת "גלובס".

כפי שדווח ב"גלובס", חברת ארגמן החליטה זה מכבר לצמצם את רשת חנויות ההלבשה התחתונה לודז'יה רוטקס, וזאת לאחר הפסדים שהפעילות הסבה לה בשנת 2012. בשנה הנוכחית ביצועיה של ארגמן ברשת החנויות הלכו ופחתו.

ברבעון הראשון השנה דיווחה ארגמן על ירידה של 40% במכירותיה מגזר הסחר, המשקף את פעילותה הקמעונאית של החברה, שהסתכמו ב-12.5 מיליון שקל בלבד, בהשוואה למכירות של 20.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

ארגמן סבלה ברבעון גם משחיקה של הרווח הגולמי במגזר הסחר, שחיקה שאותה היא מסבירה בהעמקת המבצעים וההנחות שניתנו ללקוחות במסגרת צמצום רשת החנויות.

ההפסדים של רשת החנויות לודז'יה רוטקס ברבעון הראשון של השנה נסקו ב-245% והגיעו להפסד של 2.7 מיליון שקל, לעומת הפסד של 1.1 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

לרשת לודז'יה רוטקס יש 10 חנויות בישראל. אם תושלם העסקה, בכוונתה של דלתא להעפיל את חנויות לודז'יה רוטקס כפי שהן פועלות היום ולא לשנות את שם המותג.

יחד עם זאת, בדלתא מבקשים להשתמש בעוצמות הייצור שלהם בתחום, על מנת להשביח את המותג גיבור סברינה, שנחשב למותג חזק בתחום ההלבשה התחתונה. הדבר ייעשה, בין היתר, באמצעות הרחבת קו המוצרים.

העסקה דורשת את אישורו של הממונה על ההגבלים העסקיים.

רכישת "לה פרלה" ירדה מהפרק

מכירותיה של רשת דלתא בישראל עלו ברבעון הראשון השנה ב-12.7% והסתכמו ב-86.2 מיליון שקל, לעומת מכירות של 76.5 מיליון שקל ברבעון הראשון אשתקד. עיקר הגידול במכירות הרשת נבע מפתיחה של 14 חנויות חדשות בשנה החולפת, כאשר הרשת מונה היום 140 חנויות.

בהתאם, דלתא שיפרה ברבעון גם את הרווח התפעולי שהגיע ל-3 מיליון שקל (852 אלף דולר), שהיוו 3.5% מהמכירות, בזמן שברבעון המקביל אשתקד הפעילות בישראל הניבה רווח תפעולי מזערי של 37 אלף דולר בלבד, ולאור השינויים בשערי המטבע הסתיימה באיזון.

אתמול (ג') דיווחה דלתא כי השתתפה בתהליך התמחרות לרכישת מותג ההלבשה התחתונה האיטלקי "לה פרלה" תמורת 45 מיליון אירו לפחות, אך החברה לא זכתה בסופו של דבר בהתמחרות.

דלתא סירבה להגיב לידיעה.