ארגמן

ארגמן תעשיות בע"מ עוסקת בפיתוח, ייצור, שיווק ומכירה של מוצרי הלבשה תחתונה, הלבשה עליונה, הלבשת ספורט, גרבונים, גרביים ובגדי גלישה.ארגמן תעשיות בע"מ בשנת 1934 כחברה פרטית בשם ארגמן מפעלים לצביעת טקסטיל בע"מ. בהחל ממועד הקמתה, עסקה החברה במתן שירותי צביעה ואשפרה לתעשיית הטקסטיל, באמצעות מפעל שהיה ממוקם בתחילה ברמת גן, לאחר מכן בבני ברק והחל משנת 1966 באזור התעשייה ביבנה.מארס 1978 שינתה את שמה לשמה הנוכחי. בשנת 1961 נרשמה החברה למסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב. ארגמן תעשיות באמצעות חברות הבת שלה משווקת ומוכרת בארץ ובחו"ל מוצרים הנרכשים על ידיה מספקים חיצוניים. חברות הבת כוללות את רוטקס, גילון, גיבור סחר, רשת חנויות מפעילה חנויות בהן נמכרים מוצרי החברה ומוצרי טקסטיל והלבשה משלימים, קווטימור, ארג, מד- סי. יו"ר יאיר רוטלוי והמנכ"ל רענן סובול.

כתבות אחרונות

 
ליגד רוטלוי / צילום: תמר מצפי

מש' רוטלוי שוב תכניס יד לכיס? ארגמן נדרשת להסדר חוב נוסף

מבקשת לארגן מחדש את לוח הסילוקין להלוואה בגין חוב בסך 8 מיליון שקל שמועד פירעונו בעוד כחודש ■ ארגמן: "המו"מ עם הבנקים בראשיתו, והחברה לא קיבלה ויתור או ארכה כלשהם"

שירי חביב ולדהורן 26.05.2016

דלתא: מתקרבת להשלים את רכישת לודז'יה רוטקס ב-7.5 מיליון שקל

המוכרת, חברת ארגמן, דיווחה היום כי התקיימו כל התנאים המתלים לעסקה

אביב לוי 13.01.2014

דלתא ישראל רוכשת את לודז'יה רוטקס תמורת 7.5 מיליון שקל

ההסכם מבטיח לדלתא אי-תחרות למשך 4 שנים ואוסר על חברת ארגמן, בעלת לודז'יה, לשווק הלבשה תחתונה באמצעות חברות או מותגים אחרים

אילנית חיות 29.10.2013
דלתא | לפני כולם

חברת דלתא במו"מ לרכישת רשת לודז'יה רוטקס

תרכוש גם את הזכויות על מותג ההלבשה התחתונה גיבור סברינה מחברת ארגמן ■ ארגמן ודלתא אישרו היום בהודעה לבורסה את חשיפת "גלובס"

אילנית חיות 05.06.2013

לודז'יה רוטקס שוקלת לסגור את רשת ההלבשה התחתונה

זאת אחרי תוכנית הבראה והפסד של 2.3 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2012

אילנית חיות 30.10.2012

בדיקת "גלובס": הבורסה מתרוקנת - אילו מניות בדרך החוצה?

העדכון הקרוב של הבורסה צפוי להכפיל את מספרן של חברות הקטנות שצפויות להיכנס לרשימת השימור, ומעורר סימני שאלה לגבי רצונה לראותן כחלק אינטגרלי ממנה

אביב לוי 19.06.2012