בן טלאל תובע את "פורבס" בגלל הערכה שגויה של הונו

הנסיך הסעודי טוען כי המגזין לא העריך נכון את היקף ההון שלו, ובשל כך הוא דורג "רק" במקום ה-26 ברשימת עשירי תבל

לפני 3 חודשים הבאנו את סיפורו של הנסיך הסעודי וואליד בן טלאל שהחליט להחרים את מגזין העסקים "פורבס" כי "לא העריך בצורה נכונה את ההון שלו", ובשל כך הוא קיבל דירוג נמוך ברשימת עשירי תבל שמפרסם המגזין מדי שנה.

אתמול (ו') לקח בן טלאל את המאבק שלו נגד "פורבס" לשלב הבא והודיע שהוא מתכוון לתבוע את המגזין - כך מדווחת רשת CNBC.

הנסיך הסעודי הודיע כי הוא מתכוון לתבוע את המגזין כיוון שלא העריך בצורה נכונה את ההון האישי שלו, ובשל כך הוא דורג "רק" במקום ה-26 ברשימת האנשים העשירים ביותר בעולם.

בן טלאל טוען כי ההון שלו גבוה יותר ב-9.6 מיליארד דולר מההערכה של "פורבס", שעמדה על כ-20 מיליארד דולר; וכי אם המגזין היה מעריך את הונו בצורה נכונה - הוא היה נכנס לעשירייה הראשונה.

הדובר של "פורבס" הביעה פליאה על כוונתו של הנסיך הסעודי לתבוע את המגזין. "אנחנו מופתעים מהכוונה של הנסיך לתבוע את 'פורבס', במיוחד כשהוא עושה זאת בבית משפט אנגלי, שאין לו שום קשר וסמכות לפרשה הזו", אמר דובר המגזין.

בתגובה לחרם שהכריז בן טלאל על המגזין לפני 3 חודשים, טענו ב"פורבס" כי חישוב הונו של בן טלאל נעשה בהתבסס על ההשקעות שיש לנסיך בחברת האחזקות שלו "קינגדום הולדינגס", ולא לפי מחיר המניה שלה בבורסה הסעודית.

באמצעות חברת האחזקות שלו מחזיק בן טלאל במניות של חברות כמו אפל, טוויטר, סיטיגרופ וניוז קורפ, בנוסף לאחזקות במספר נכסי יוקרה בעולם, בינהם הפלאזה בניו-יורק.