רייטינג שבועי: "האח הגדול" של קשת לא מודח מהפסגה

זכיינית ערוץ 2 רשת הכניסה בשבוע החולף 6 תוכניות לטבלת הרייטינג השבועית

"האח הגדול" ממשיך להופיע בטבלת הרייטינג השבועית כיחידת מדידה בפני עצמה. שני משדרי הריאליטי של התוכנית מבית זכיינית ערוץ 2 קשת תופסים את צמרת הטבלה בפער ניכר מיתר התוכניות, כשאת המקום הראשון תופס המשדר של יום ראשון, שמגיע ל-38.2% צפייה.

העובדה שקשת החליטה לשבץ את המגה-ריאליטי בחודשי הקיץ, הופכת את הנתונים שנרשמו השבוע לגבוהים ביותר מאז תחילת המדידה לחודש יוני.

"המירוץ למיליון" של רשת שומרת על נתונים גבוהים אף היא, והשידור של ערב שבת שלה נושק ל-30% צפייה השבוע.

בין 10 התוכניות הנצפות בישראל בשבוע החולף, רשת מחזיקה בנוכחות מרשימה עם המותגים "מצב האומה" (22.7% ו-21.8%), "אחד נגד 100" (20.9%) ו"דייט בחשיכה" (20%).

ביום של קשת שבו לא שודרה "האח הגדול", שודרה התוכנית "סופר נני" ששבה למסך. פרק ההשקה של התוכנית הרשים עם 28.9% צפייה, ואולם פגע בתוכניתו של יעקב אילון "העולם הלילה", ששודרה אחריו והוריד את הממוצע השבועי של התוכנית.

"העולם הלילה" היא דוגמה קלאסית להשפעות שיבוץ לוח השידורים על התוכנית. ביום שלישי, מיד לאחר "האח הגדול", הגיעה התוכנית ל-22% צפייה, אך לאחר "סופר נני" מצליחה התוכנית להביא לא יותר מ-15.4% צפייה.

בערוץ 10 מסכמים שבוע אחרון לפני חזרת תוכניות הריאליטי אל הלוח, כאשר צפויות לעלות בו התוכניות "הרווק" ו"אקסטרים מייק-אובר".

"כלבוטק" של ערוץ 10 מתאוששת מעט עם 14% ונפרדת מימי רביעי. "חברות" אחריה עם 11.4%. הסדרה הקומית של ערוץ 10 היא היום דרמת המקור היחידה המשודרת על מסך הטלוויזיה המסחרית.

רייטינג
 רייטינג