הערכות: בוקסי הישראלית תודיע השבוע על רכישתה

הערכות שונות דיברו על כך שבוקסי מנסה לגייס 30 מיליון דולר נוספים, אולם ככל הנראה החברה התקשתה להשלים את הגיוס ■ אתר הטכנולוגיה ונצ'ר ביט מפרסם שהחברה כבר נמכרה לגורם לא ידוע

האם בוקסי הישראלית תסיים את דרכה כחברה עצמאית? Boxee פיתחה ממשק לסטרימרים ביתיים (מזרימי מדיה), שמאפשר הקלטת תוכן ואחסונו בענן וגם גישה נוחה לתכני וידיאו שמוקרנים באינטרנט ושימוש באפליקציות שונות.

לפני כשנתיים השיקה בוקסי, יחד עם החברה הטייוואנית D-Link את המכשיר הראשון שלה - בוקסי בוקס. לפני כשנה השיקה החברה את הבוקסי Cloud DVR, אך שני המוצרים לא זכו להצלחה.

עד כה גייסה החברה 29.5 מיליון דולר, כאשר בין המשקיעים קרן ההון סיכון פיטנגו ו-Softbank. הערכות שונות דיברו על כך שבוקסי מנסה לגייס 30 מיליון דולר נוספים, אולם ככל הנראה החברה התקשתה להשלים את הגיוס. אתר הטכנולוגיה ונצ'ר ביט מפרסם שהחברה כבר נמכרה לגורם לא ידוע והיא תפרסם הודעה על כך במהלך השבוע. בבוקסי סירבו להתייחס לפרסום.

לפני כשנתיים, התראיין תום סלע, ממייסדי בוקסי וסמנכ"ל התפעול שלה, ל"גלובס" ודיבר על אפשרות של מכירת החברה. "הצעה מטורפת תמיד באה בחשבון, אבל היא צריכה להיות מטורפת", אמר סלע, "המטרה של בוקסי כאשר היא הוקמה, הייתה לעשות שינוי. אני חושב שבפורמט הנוכחי, בו אנחנו חברה קטנה עם כ-40 עובדים, אנחנו בועטים ומסוגלים לעשות שינויים בשוק העמוס והמבולבל הזה".