סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה; מזגני טורנדו - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: משרד באומן-בר-ריבנאי הכניס השבוע לטבלאות 4 פרסומות שונות

הפרסומת של ביטוח 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב ובכיכובה של שני כהן, המזכירה של "שוקה", מדורגת השבוע בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר. שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21%.

הפרסומת מדורגת במקום הרביעי בטבלת הפרסומות הזכורות ביותר. מניתוח דמוגרפי של האהדה לפרסומות זו, עולה כי שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים יחסית בקרב נשים והם יורדים עם העלייה בגיל.

הפרסומת החדשה של טורנדו, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, שבה שון גיטלמן מהתוכנית "בית-ספר למוסיקה" מסביר על המזגן שבביתו, מדורגת השבוע בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר. שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10%.

השבוע הצליח באומן-בר-ריבנאי להכניס 3 פרסומות נוספות לטבלה, לביטוח ישיר, לסופר-פארם ולקפה נמס עלית.

yes הכי מושקעת

בדומה לשבוע שעבר, קמפיין הפרסומות של חברת הלוויין yes, באמצעות משרד הפרסום מקאן-אריקסון, הוא הקמפיין המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על כ-1.2 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

כאמור, בשבוע שעבר הפרסומת המושקעת ביותר הייתה של חברת yes, אם כי עם סך השקעה היה כפול (2.4 מיליון דולר).

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה יותר בהשוואה למספרן בשבוע שעבר, ועומד על 498 (לעומת 458 בשבוע שעבר).

סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים נשאר דומה לשבוע שעבר, ועומד על כ-44.7 מיליון דולר, לעומת כ-44.4 מיליון דולר בשבוע שעבר.

פרסומות
 פרסומות

פרסומות2
 פרסומות2