קריימר ממליץ על מניה שזינקה 36%: היא זולה ותמשיך לזנק

"רדאר המניות" של הפרשן הכלכלי הבכיר גילה את מניית Iconix ■ איקוניקס מחזיקה בפורטפוליו מגוון של מותגים בתחום האופנה ומוצרים קמעונאים ביתיים ומשווקת אותם באמצעות מכירת זיכיונות

ג'ים קריימר, הפרשן הכלכלי הבכיר של CNBC ידוע בהמלצות הפרטניות שלו. לאחר שהמליץ בעבר על מניות כגון נטפליקס וטסלה, שזינקו בעשרות אחוזים, לאחרונה "רדאר המניות" שלו גילה מניה חדשה.

"אני רוצה להכיר לכם את מניית Iconix" (סימול: ICON), הצהיר קריימר. איקוניקס מחזיקה בפורטפוליו מגוון של מותגים בתחום האופנה ומוצרים קמעונאים ביתיים הכוללים בין היתר את Joe Boxer, London Fog ,Candie's ,Danskin ועוד.

למרות שהמותגים הללו שייכים לאיקוניקס, היא משווקת אותם באמצעות הענקת זכיונות לקמעונאים מובילים בעולם שמייצרים ומשווקים אותם. "למעשה, היצרנים והקמעונאים הללו מוכרים את המוצרים של איקוניקס ברחבי העולם ומשלמים לה תמלוגים גבוהים", לדברי קריימר.

מעבר לכך, קריימר מציין כי אוהב מאוד את המודל העסקי של החברה ומאמין כי היא עשויה להיות חברה רווחית מאוד. "זיכרו, איקוניקס לא צריכה לדאוג לגבי העלויות הגולמיות או מלאי המוצרים, היא רק צריכה לדאוג ולנהל את פורטפוליו המותגים שלה ולחתום על הסכמי זכיונות גבוהים".

ביצועי החברה תומכים בטענות של קריימר. ברבעון הראשון של השנה החברה דיווחה על רווח של 54 סנט למניה, עלייה של 26% לעומת התקופה המקבילה אשתקד ומעל צפי האנליסטים. הכנסות החברה זינקו ב-19% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. ברקע לביצועים הטובים, מניית החברה זינקה ב-36% מתחילת השנה, אך קריימר סבור שהיא עדיין זולה ועשויה להמשיך במגמת העלייה.