טלכלל רוכשת את חברת הפרסום "לידים" ב-5 מיליון שקל

"לידים" היא חברת פרסום מבוסס תוצאות ■ יואב בן-יקר, מנכ"ל קבוצת טלכלל: "הרכישה תסייע לקבוצה להרחיב את גלריית השירותים ללקוחותיה העסקיים"

קבוצת טלכלל רוכשת ב-5 מיליון שקל את "לידים", חברת פרסום ושיווק מבוסס תוצאות. "לידים" מתמקדת בייצור לידים בערוצי אונליין ואופליין. רכישה זו מצטרפת לסדרת רכישות שערכה קבוצת טלכלל ב-3 השנים האחרונות.

קבוצת טלכלל כוללת עתה 9 חברות-בנות הנותנות פתרונות לעסקים בתחומי שירות, מכירה, שיווק, טכנולוגיה, פעילות דיגיטלית ועוד.

"לידים" זיהתה את המעבר לפרסום מבוסס תוצאות לפני מספר שנים והייתה חלוצה במכירת פרסום מבוסס תוצאות. היא מעניקה ללקוח פתרון כולל של איסוף לידים מהאינטרנט וממדיות שונות ומגוונות.

קבוצת טלכלל מציעה מגוון פתרונות כולל ללקוחותיה, החל מיצירת הליד, דרך ביצוע המכירה בפועל, שירותי קד"מ ופרויקטים במיקור חוץ. כל אלה מאפשרים ללקוחות קבוצת טלכלל להגדיל הכנסות באופן מיידי תוך צמצום הסיכון הכרוך בהגדלת מערך כוח-אדם פנימי, מבנים וטכנולוגיה.

"רכישת לידים היא סינרגית לעסקי טלכלל, והיא תסייע לטלכלל להרחיב את גלריית השירותים שהיא מציעה ללקוחותיה העסקיים", אמר יואב בן-יקר, מנכ"ל קבוצת טלכלל.