קבוצת הדיה זכתה במכרז המדיה הדיגיטלית של מכבי שירותי בריאות

במסגרת הפעילות, סניפי מכבי ומכבי פארם אובזרו בלמעלה מ-1,000 מסכים שיציגו מגוון תכנים בעלי אופי שיווקי ופרסומי, וזאת בהשקעה של 4 מיליון שקל

קבוצת הדיה זכתה במכרז לניהול המדיה הדיגיטלית ומכירת זמן אוויר של קופת-החולים מכבי שירותי בריאות. בפעילות הכוללת ובבניית התשתית הדיגיטלית הושקעו כ-4 מיליון שקל.

במסגרת הפעילות, סניפי מכבי ומכבי פארם ברחבי הארץ אובזרו בלמעלה מ-1,000 מסכים שיציגו מגוון רחב של תכנים בעלי אופי שיווקי ופרסומי. התכנים יכללו בין השאר תכנים של קופת-חולים מכבי ותכנים בעלי אופי בריאותי המעניקים ערך מוסף לקהל הלקוחות הפוקד את סניפי הקופה.

בין הנושאים שיוצגו: עידוד תזונה נכונה, שיפור כושר גופני, טיפולים ייחודיים, לייף סטייל, קוסמטיקה, ויטמינים ותוספי תזונה, המלצות הקשורות בבריאות הגוף והנפש בארץ ובחו"ל וכו'.

לדברי עופר גל, יו"ר ובעלים של קבוצת הדיה, "הזכייה במכרז הפרסום במכבי שירותי בריאות הינה פריצת דרך נוספת של הדיה בתחום המדיה הקמעונאית. כחברה החדשנית בתחום פעילות בנקודות המכירה, ניצור חווית שהייה ותקשורת עם לקוחות הקופה".

עוד מוסיף גל כי "אין ספק שהעבודה עם מכבי שירותי בריאות היא שילוב מנצח. מדובר בפלטפורמה אדירה עם קהל מבוטחים איכותי ראויה, ואני צופה כי שיתוף-הפעולה יתחזק ויתפתח לכיוונים נוספים".

הדיה היא חברה למיתוג ופרסום בנקודת מכירה המציעה מגוון פתרונות להעברת המסר הפרסומי בנקודת ההחלטה במרחב הקמעונאי. הפתרונות הפרסומיים מותאמים לשלל הצרכים הייחודיים של החברות המובילות במשק, תוך הבנה והיכרות עם התנהגות צרכנים בנקודת המכירה. הדיה מעניקה מענה כולל תחת קורת-גג אחת: פיתוח, עיצוב, תכנון, הפקה והקמה.