החברה תהיה אחראית גם על הפרסום בשלטים דיגיטליים שיוצבו בתחנות • הרכבת מחזיקה בבעלותה 1,600 שלטים ב-63 תחנות
תשקיע כ-5 מיליון שקל בפלטפורמות פרסומיות ■ סכום זה כולל את דמי הזיכיון
במסגרת הפעילות, סניפי מכבי ומכבי פארם אובזרו בלמעלה מ-1,000 מסכים שיציגו מגוון תכנים בעלי אופי שיווקי ופרסומי, וזאת בהשקעה של 4 מיליון שקל
זיכיון הפרסום ניתן ל-6 שנים בהיקף של למעלה מ-12 מיליון שקל ■ יו"ר הדיה, עופר גל: "הפרסום על הקיר כבר הוזמן לחודשים הקרובים"
החברה הלאומית לדרכים תפעיל את הפיילוט על גשר גהה בין בני-ברק לפתח-תקווה ■ הזכיינית שנבחרה, חברת הדיה, תעלה קמפיין ראשון על הגשר כבר בשבוע הבא