YCD תרכיב פלייליסט מתוך פסטיבל MAD MUSIC של "גלובס"

50 להקות אינדי ויוצרי מוזיקה עצמאית נבחרו להופיע בפסטיבל MAD MUSIC, ומתוכם ייבחרו השירים שייכנסו לפלייליסט של YCD בעסקים

חברת YCD, בשיתוף העיתון "גלובס", תכין את התכנים הדיגיטליים והמוזיקליים - הפלייליסט - מתוך פסטיבל MAD MUSIC שייערך במסגרת ועידת MAD 2013.

ל-YCD Atmosphere יש מאגר מוזיקה מהגדולים בישראל, הכולל אלפי רשימות השמעה, בקשת רחבה של סגנונות מוזיקה, אותם שומעים בכל יום מאות אלפי אנשים בנקודות מכירה, אזורי המתנה, קניונים, מסעדות, בתי-קפה, ברים ומועדונים.

לדברי אורן אסקרוב, מנהל מחלקת התוכן בחברת YCD, "אנו יוצרים את התוכן לוועידה ולפסטיבל בעזרת סרטוני וידיאו ארט ומוזיקה דיגיטלית, ובנוסף מציעים פלטפורמה לאמנים עצמם ולאמנים שיכולים להשתלב בפלייליסטים שלנו המתנגנים בבתי עסק".

שירותי המוזיקה והוידיאו המתקדמים של YCD Atmosphere מתמקדים בעיצוב חוויית הלקוח, הגדלת מכירות והעברת מסרים, ישירים ואווירתיים, בנקודות המכירה והשירות.

דוגמה לשיתוף-פעולה בין YCD לבין להקה שהשתתפה בפסטיבל לפני כשנה ונכנסה לשתי פרסומות של קסטרו ולפלייליסט של ארומה: Russo & Weinberg הוא הרכב משותף של עדי ויינברג, זמרת יוצרת, וארז רוסו, מפיק מוזיקלי וגיטריסט המנגן "בג'ירפות".

בשנתיים האחרונות עבדו השניים באינטנסיביות שקטה, "מתחת לרדאר", באולפן קטן בדרום תל-אביב. את הסגנון של Russo & Weinberg ניתן להגדיר כאינדי פולק עם נגיעות קאנטרי, אם כי נדמה שהקו המוזיקלי של ההרכב אינו מציית במלואו לשום ז'אנר מוגדר, אלא מתפתח ומתפתל בהתאם לסקרנות ולהשראה היצירתית של השניים. הם מביאים למוזיקה הישראלית עדינות ורוך לצד תחכום ועומק, שילוב שאינו כה נפוץ במחוזותינו.

Russo & Weinberg כבר הקליטו 10 סקיצות, והאלבום הראשון של ההרכב אמור לצאת לחנויות בשנה הקרובה.

את הפירות הראשונים של שיתוף-הפעולה היצירתי אפשר לשמוע בסינגל הראשון של הצמד, "All This love", שהתחיל את דרכו כפסקול לקמפיין הלבשה התחתונה של קסטרו. הצמד אף הופיע בתצוגת האופנה של המותג.

שיתוף-פעולה נוסף עם קסטרו הוליד שיר לקמפיין הג'ינסים - "My Way", עם מעל ל-450 אלף צפיות ביו-טיוב.

פסטיבל המוזיקה העצמאית MAD MUSIC ייערך זו הפעם השנייה ונועד לחשוף את יוצרי המוזיקה העצמאית המובילים בישראל למומחים הפועלים בעולם המסחרי. בנוסף נועד הפסטיבל ליצור את הבסיס לשילוב יוצרים מובילים של מוזיקה עצמאית בעולם השיווק, הפרסום והניו-מדיה בישראל.

במסגרת פסטיבל MAD MUSIC יופיעו עשרות יוצרים מובילים במועדונים נבחרים בסיטי של תל-אביב: כ-50 להקות יופיעו במועדונים הבאים: אברקסס, צוזאמן, OCD, סנדרה ומילר, ננוצ'קה, ברקפסט קלאב, רדיו EPGB, שסק, רוטשילד 12 ולבונטין 7. במועדון האוזן בר תהיה הקרנת סרטי אינדי.

ההופעות יתקיימו במקביל וייפתחו לקהל הרחב החל מהשעה 19:30.

לאתר הוועידה - לחצו כאן