השיחה: דנה עזריאלי והלפיד

מה עשתה דנה עזריאלי עם לפיד המכבייה? ■ מי נותן חסות לאיגוד הגולף הישראלי? ■ וגם: איך נראה הקיץ של עדי שטראוס ומיכל נגרין?

ברוח ספורטיבית ובאווירת המכבייה המתקרבת השיקה שלשום (ב') דנה עזריאלי, סגנית יו"ר קבוצת עזריאלי, שיתוף-פעולה בין קבוצת קניוני המשפחה למשחקי המכבייה. אמיר פלד, יו"ר המכבייה, הגיע לקניון עזריאלי בתל-אביב והביא עמו את לפיד המשחקים שנודד בימים אלה ברחבי הארץ. עזריאלי ניצלה את ההזדמנות לברך את ספורטאי המכבייה לקראת פתיחת המשחקים. באירוע נכחו שחקני כדורסל בעבר ובהווה, ביניהם: מתן נאור, טל ברודי, אולסי פרי, דורון ג'מצי וגיא גודס. התייצבו: חברי ההנהלה הבכירה של קבוצת עזריאלי, בהם פאר נדיר מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי וכל מנכ"לי הקניונים אשר ניסו את מזלם במשחק כדורסל מול נבחרת עבר מרשימה של כוכבי מכבי.

שקד וקינן חותמים

חברת ניהול ההשקעות הגלובלית KCPS Clarity חתמה אתמול (ג') על הסכם למתן חסות שנתית לנבחרת הגולף של ישראל ולאיגוד הגולף הישראלי, בראשותו של בארי שקד (לשעבר מייסד ומנכ"ל ריטליקס). איגוד הגולף הישראלי מונה למעלה מ-1,000 שחקני גולף פעילים, מאגד את פעילויות נבחרות ישראל ומעניק תמיכה לגולפאים צעירים מצטיינים.


טל קינן ובארי שקד

טקס החתימה על הסכם החסות עמד בסימן ההתרגשות הגדולה של שחקני נבחרת הגולף של ישראל, לקראת השתתפותם במשחקי המכבייה. טל קינן, מנכ"ל KCPS Clarity, אמר בטקס שהוא גאה בשיתוף-הפעולה עם איגוד הגולף הישראלי וטען כי הגוף המאמץ והגוף המאומץ חולקים ערכים של התמדה, משמעת ויושרה.

קיץ בתמונות

כיצד נראה קיץ 2013 באלבומי האינסטגרם של עדי שטראוס, אלון מוליאן, מיכל נגרין, אלון קסטיאל ואבי משולם, ומה המשמעות של העונה הלחה עבורם?

אלון מוליאן, מייסד ושותף במשרד הפרסום טוויסטד

קיץ באלבום האינסטגרם / צילום: אלון מוליאן
 קיץ באלבום האינסטגרם / צילום: אלון מוליאן

"קיץ בעיניי זה שקיעות ארוכות. בתמונה רואים את בן זוגי, אמיר עם שירה בתנו, בפרפרזה על תמונת אוהבים בשקיעה".

מיכל נגרין, מעצבת ובעלים של "מיכל נגרין עיצובים"

קיץ באלבום האינסטגרם / צילום: מיכל נגרין
 קיץ באלבום האינסטגרם / צילום: מיכל נגרין

"בתמונה רואים אותי ואת בן זוגי מאיר. זו חופשה מהקיץ האחרון, בצימר במושב רמות אצל חברים, תמונת קיץ שאני אוהבת במיוחד. הייתי רוצה להגיד שקיץ בשבילי זה ים, אבטיח וכיף, אבל ככל שאני מתבגרת אני בעיקר מחכה שייגמר. החום פשוט מוציא אותי משלוותי".

אלון קסטיאל, יזם נדל"ן ומלונאות

קיץ באלבום האינסטגרם / צילום: אלון קסטיאל
 קיץ באלבום האינסטגרם / צילום: אלון קסטיאל

"הברווז היקר של דודו גבע מסמל מבחינתי את הקיץ יותר מהכול. למרות שהתמונה צולמה בבית, לא פעם אני נזכר בגבע שנהג לשוטט עד אין סוף ברחובות תל-אביב הקיציים".

אבי משולם, מנכ"ל רדיו 102FM

קיץ באלבום האינסטגרם / צילום: אבי משולם
 קיץ באלבום האינסטגרם / צילום: אבי משולם

"קיץ מבחינתנו ב-102FM רדיו תל-אביב אומר המון שידורי חוץ. בתמונה, אפשר לראות את פתיחת חגיגות הקיץ שלנו במסיבת אוזניות ענקית עם עשרות אלפי מאזינים בכיכר רבין".

עדי שטראוס, מבעלי קבוצת עדי'ס לייפסטייל

קיץ באלבום האינסטגרם / צילום: עדי שטראוס
 קיץ באלבום האינסטגרם / צילום: עדי שטראוס

"מה שמסמל את הקיץ עבורי זה מחנה הצופים של הילדים שלי. במשך שבוע אני מבשל לילדים ולהורים, כ-300 איש, בוקר, צהרים וערב. כיף אמיתי".