המניה החמה: ישראלית שהשלימה זינוק של כ-650% ביומיים

בשבוע שעבר נסחרה מנייתה במחיר של 2 סנט, ואתמול ננעלה במחיר של 15 סנט במחזורים ערים ■ בעבר בעל המניות הגדול בחברה היה יצחק תשובה, באמצעות חברת אתרי השרון

חברת דלתא 3, שנסחרת מעבר לדלפק בארה"ב וכעת שווי השוק שלה הוא 11 מיליון דולר השלימה זינוק של 650% ביומיים האחרונים במחזורים ערים. בשבוע שעבר נסחרה מנייתה במחיר של 2 סנט, ואתמול ננעלה במחיר של 15 סנט. מחזורי המסחר ביומיים האחרונים היו גבוהים במיוחד, וכ-6% מהון המניות של החברה החליפו ידיים. בשלב זה לא פורסם דיווח על בעל עניין חדש בחברה.

דלתא 3 (סימול: DDDC) מעסיקה כ-30 עובדים, רובם בישראל (בירושלים), והיא מספקת פתרונות VoIP, העברת קול על גבי הרשת. מנכ"ל החברה הוא אפי ברוך.

בעבר, בעל המניות הגדול בחברה היה יצחק תשובה, באמצעות חברת אתרי השרון. תשובה מכר את מניותיו בדלתא 3 בסוף 2008 תמורת כ-360 אלף דולר, לפי שווי של פחות ממיליון דולר לחברה. כיום, בעלת השליטה בחברה היא חברת D4 Holdings שמחזיקה בכ-76% מדלתא 3.

ברבעון הראשון של השנה, דלתא 3 רשמה הכנסות של 3.7 מיליון דולר, צמיחה של 31% ביחס לרבעון המקביל. החברה צמצמה ב-34.3% את ההפסד הנקי שלה לרמה של 356 אלף דולר.