מנכ"ל קוקה-קולה, טל רבן - איש השיווק של חודש יולי

איגוד השיווק הישראלי בחר ברבן בזכות שני מהלכים שיווקיים מוצלחים: השקת פיוז טי‏ וקמפיין השמות של קוקה-קולה ■ "מדובר בפעילות מעוררת השראה"

‎‎איגוד השיווק הישראלי בחר בטל רבן, מנכ"ל קוקה-קולה ישראל, לאיש השיווק של חודש יולי 2013. בחירתו של רבן מנומקת בשני מהלכים שיווקיים מוצלחים של החברה: מהלך השקת פיוז טי‏ וקמפיין השמות של קוקה-קולה.‏

‏‏ועדת השיווק של האיגוד מסרה כי "האיגוד מודע למורכבות השיווקית אשר נדרשה במהלכים אלה. מדובר בפעילות מעוררת השראה, אשר הובילה בסופו של דבר ליצירת שני מהלכים בולטים במיוחד בנוף השיווק הישראלי של 2013".

‏‏‏לדברי האיגוד, "מהלך החדרת פיוז טי לשוק הישראלי הציג חדשנות שיווקית והוכיח כי בעולם המזון הטעם הוא הגורם החשוב והמשמעותי בבחירת הצרכן, והוא יסוד המותג. היה זה מהלך מיוחד, שבו מותג מצליח ומוביל בצורה משמעותית (עד כי הוא הופך להיות שם גנרי לקטגוריה), משנה את שמו ובוחר שם חדש, בעוד המותג הקודם ממשיך להתקיים בשוק.

"קמפיין '‏‏same same new name'‏ של פיוז טי הצליח בתוך מספר חודשים ליצור שינוי מהותי בשוק התה הקר, להפוך את פיוז טי למותג המוביל בשוק ולהגדיל את היקף המכירות של הקטגוריה ברמה של עשרות אחוזים".

‏בהתייחס לקמפיין השמות של קוקה-קולה נאמר באיגוד כי "הקמפיין יצר התעניינות גדולה בציבור והוביל לחשיפה מרשימה ברשת ובתקשורת ולמעורבות צרכנית יוצאת דופן, שהיא זאת שיצרה את העוצמה המרשימה של המהלך כולו". ‏‎‎‏