סמסונג משיקה טאבלטים גלקסי טאב 3 עם VOD מקומי

שירות ה-SmartVOD שהושק כבר לפני כשנה בטלוויזיות החכמות של החברה, מגיע בשלב הראשון לטאבלטים החדשים, ובשבועות הקרובים הוא צפוי להצטרף גם לסמארטפונים של סמסונג

יצרניות ויבואניות הסמארטפונים והטאבלטים בארץ, הפועלות על מערכת ההפעלה אנדרואיד, מתקשות לבדל את המוצרים שלהן לבין המתחרים. מערכת ההפעלה היא זהה, כאשר השוני הוא בעיצוב וביישומים שונים בממשק. בחברת סמסונג ישראל הבינו, את מה שאפל ואמזון עושות כבר ממזמן בארה"ב. טאבלט בלי תוכן הוא לא מוצר שנותן ערך מוסף ללקוח.

היום (ג') סמסונג השיקה את סדרת הטאבלטים החדשה שלה - גלקסי טאב 3, הכוללת מכשירים עם מסכי 7, 8 ו-10.1 אינץ'. הפעם החברה הדרום קוראינית אורזת את המוצרים שלה עם הרבה תוכן. שירות ה-SmartVOD שהושק כבר לפני כשנה בטלוויזיות החכמות של החברה, מגיע בשלב הראשון לטאבלטים החדשים, כאשר בשבועות הקרובים הוא צפוי להצטרף גם לסמארטפונים של סמסונג.

שירות ה-VOD מציע מגוון סרטי קולנוע של אולפני דיסני, וורנר, מיראמקס, תוכניות טלוויזיה מרשת ותוכניות ילדים מקלאסיקלטת וערוץ הופ, וגם הופעות של אומנים. לקוחות שירכשו את הטאבלטים החדשים יקבלו במתנה מנוי ל-6 חודשים, כאשר עלות מנוי לאחר מכן תעמוד על 30 שקל לחודש. המנוי לא כולל גישה לסרטי הקולנוע החדשים יותר שניתנים לצפייה בעלות של 18 שקל באיכות HD ל-48 שעות.

מלבד תכני וידיאו, סמסונג מציעה גם את אפליקציית "עברית" מבית ידיעות טכנולוגיות שהגיעה רק לאחרונה לפלטפורמת האנדרואיד. רוכשי טאבלטי סמסונג יקבלו במשך שנה, ספר אחד בחינם בכל שבועיים, מתוך היצע של כ-1,000 ספרים.

שינוי תפיסה בצריכת התוכן

"שוק התוכן והטלוויזיה הרב-ערוצית בישראל צמא לתחרות ולמהפכה בסדר הגודל שהביאה נטפליקס לשוק המדיה האמריקני", אומר נועם יוספידיס, מנכ"ל Vonetize האחראית על שירות ה-VOD של סמסונג. "החבירה לסמסונג מאפשרת לנו להציע היום לכמיליון לקוחות בישראל שירות תוכן רחב ומלהיב, בבית ומחוצה לו, והכל במחיר מנוי חודשי שפוי ביחס לאלטרנטיבות הקיימות כיום בשוק".

מבחינת הלקוח וסמסונג, מדובר באמת בשינוי תפיסה בשיטת צריכת התוכן בטלוויזיה ובמכשיר הנייד. סמסונג תציע בקרוב מנוי המאפשר צפייה באותו תוכן ובאותה עלות על הטלוויזיה, הטאבלט והסמארטפון, כולל צפייה מאותה נקודה של הסרט.

לקוח שרוכש טלוויזיה של סמסונג כבר מקבל את שירות עידן פלוס וסטרימר פנימי לצפייה בתכנים שהגיעו מהאינטרנט. בצורה הזו, ללקוח יהיה יותר קל לבצע את ההתנתקות מחברות הכבלים והלווין ועדיין להישאר עם גישה לתוכן רחב.

לדברי קובי כליף, מנהל חטיבת המובייל בסמסונג ישראל, "שירות SmartVOD במכשירי הטאב 3 הינו ראשון מתוך מגוון שירותים שיוצגו בתקופה הקרובה גם בטבאלטים ובעתיד הקרוב גם בסלולר. החברה תהיה הראשונה בישראל שתאפשר לצרכן הישראלי להנות משירותי VOD באמצעות טלוויזיות, טאבלטים וסלולר, זאת באמצעות שיתופי פעולה אסטרטגים של סמסונג ישראל עם: Vonetize, רשת, ONE, ידיעות טכנולוגיות (עברית) ועוד".

בעולם מדובר בגישה מוכרת מאוד שיצרניות המכשירים מציעות תוכן ללקוח, בשביל להביא אותו לרכישת המכשיר שלהן. אפל מציעה רכישת שירים דרך חנות אייטיונס, השכרת ורכישת סרטים ותוכניות טלוויזיה וגם ספרים. גם לגוגל ולאמזון יש שירותים מקבילים, כאשר שתי החברות האחרונות מוכנות לסבסד את המוצרים שלהן, נקסוס וקינדל (בהתאמה) ללקוחות הסופיים בשביל שירכשו את התוכן דרכן. רוב השירותים של אפל, גוגל ואמזון לא זמינים בישראל, אלא רק בארה"ב.

הטאבלטים החדשים

הדגם המעניין בהשקה הוא הגלקסי טאב 3 בגרסה הכוללת מסך 8 אינץ' ברזולוציה של 1280 על 800 פיקסלים, מעבד כפול ליבה במהירות 1.5 ג'יגה הרץ, אנדרואיד ג'לי בין 4.1, מצלמה אחורית של 5 מגה פיקסל, נפח אחסון של 16 ג'יגה, כולל הרחבה באמצעות כרטיס (עד 64 ג'יגה), 1.5 ג'יגה זיכרון, סוללה של 4,450 מילי אמפר ומשקל של 314 גרם. המחיר: 1,700 שקל.

הדגם השני הוא גלקסי טאב 3 בגרסת מסך עם 10.1 אינץ' ברזולוציה של 1280 על 800 פיקסלים, מעבד כפול ליבה במהירות 1.6 ג'יגה הרץ, אנדרואיד 4.2, מצלמה אחורית של 3 מגה פיקסל, זיכרון פנימי של 16 ג'יגה, כולל הרחבה באמצעות כרטיס (עד 64 ג'יגה), זיכרון של 1 ג'יגה וסוללה של 6,800 מילי אמפר. המחיר: 2,000 שקל.

סדרת מכשירי סמסונג
 סדרת מכשירי סמסונג