המבקר בודק את הורדת התשדיר על שרה נתניהו ברשת ב'

רשת ב' הורידה תשדיר של "ידיעות אחרונות" המקדם ראיון עם חגי בן-ארצי, העוסק גם באחותו שרה נתניהו, אשת רה"מ ■ מבקר המדינה יוסף שפירא החל בבדיקת הנושא, והעניין הועבר גם לבדיקתה של מבקרת הפנים של רשות השידור

יו"ר רשות השידור, אמיר גילת, הורה למבקרת הפנים של רשות השידור לבחון את הורדת תשדיר "ידיעות אחרונות", שעסק באשת ראש הממשלה שרה נתניהו, זאת לאחר שגם מבקר המדינה יוסף שפירא החל בבדיקת הנושא.

ל"גלובס" נודע כי גילת כבר שוחח בנושא עם מנהל קול ישראל, מיקי מירו, כדי לבדוק מה הנסיבות שהביאו להורדת התשדיר מעל גלי האתר, לאחר שכבר שודר מספר פעמים ברשת ב'.

נודע כי גילת התרשם שלא הייתה התערבות של לשכת ראש הממשלה, ואולם החליט להעביר את הנושא לבחינתה של המבקרת איתנה גרגור.

בסוף השבוע שעבר התפרסם ב"ידיעות אחרונות" ריאיון עם חגי בן-ארצי, אחיה של רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו. במסגרת הקידום הקבוע של מהדורת סוף השבוע של "ידיעות" בקול ישראל עלה תשדיר קצר ובו נאמר: "יש באחותי משהו לא צנוע", כציטוט מהריאיון עם בן ארצי. אחרי שהתשדיר שודר בשעות הבוקר של יום חמישי, נמסרה הודעה ל"ידיעות אחרונות" כי התשדיר ירד מסיבות משפטיות.

יגאל רביד חוזר

בעניין אחר ברשות השידור: מנכ"ל רשות השידור, יוני בן-מנחם, הורה להשיב לעבודה מיידית את יגאל רביד, לכל תפקידיו הקודמים.

מרשות השידור נמסר כי "המנכ"ל מעריך את עבודתה של מבקרת הפנים ובטוח שהיא תגיע לחקר האמת. מנהל הרדיו מיקי מירו דיווח כי פעל על-פי הכללים ובהסתמך על חוות-דעת משפטית ספציפית. לגבי יגאל רביד, המנכ"ל הורה למנהל הרדיו למלא את הצו הזמני של מבקר המדינה בעניינו של רביד ככתבו וכלשונו".