עו"ד אלון בכר ימונה לראש הרשות למשפט טכנולוגיה ומידע

כך החליטה היום שרת המשפטים ציפי לבני, על-פי המלצת ועדת האיתור לתפקיד ■ בכר מכהן משנת 2008 כראש רשות התאגידים במשרד המשפטים

עו"ד אלון בכר (43), ראש רשות התאגידים היוצא במשרד המשפטים, ימונה לראש הרשות למשפט טכנולוגיה ומידע (רמו"ט) - כך החליטה היום (א') שרת המשפטים ציפי לבני, על-פי המלצת ועדת איתור בראשות מנכ"ל משרד המשפטים ד"ר גיא רוטקופף, שהמליצה לשרה על שני מועמדים סופיים. המינוי יובא לאישור הממשלה בשבועות הקרובים.

בכר מכהן משנת 2008 כראש רשות התאגידים, ובתפקיד זה הוא הנהיג רפורמות במגוון נושאים, כגון ייעול וצמצום הביורוקרטיה, שיפור תהליכי עבודה והגברת האכיפה. בתקופת כהונתו הוא הנהיג שינויים ארגוניים משמעותיים ברשות.

בכר משרת במשרד המשפטים מאז שנת 1998. בין השנים 1998-2007 שימש כסגן וממלא-מקום הסנגור הציבורי המחוזי בירושלים. בכר, בעל תואר שני במשפטים מהאוניברסיטה העברית בירושלים, משמש גם כסגן-אלוף במילואים במפקדת הפרקליט הצבאי הראשי.

שרת המשפטים ציםי לבני מסרה כי היא "בטוחה ביכולותיו המקצועיות והניהוליות של עו"ד בכר, שבאו לידי ביטוי מיטבי בתפקידיו הקודמים, והעושות אותו מועמד מתאים ביותר להוביל את הרשות למשפט טכנולוגיה ומידע, למימוש תפקידיה בתחום ההגנה על הפרטיות והמידע האישי בישראל".

מנכ"ל משרד המשפטים, ד"ר גיא רוטקופף, ציין כי "בקרוב יסיים עו"ד בכר כהונה עתירת הישגים כראש רשות התאגידים במשרד המשפטים. לאור היכרותי המקצועית עמו, אני משוכנע כי ימשיך ויצעיד קדימה את הרשות למשפט טכנולוגיה ומידע".

מאז סיום כהונתו של ראש רמו"ט הקודם, עו"ד יורם הכהן, שימשה עו"ד רבקי דב"ש כממלאת-מקום ראש רמו"ט, במינוי זמני מטעמה של השרה לבני.