השיחה: ידידי תיאטרון הקאמרי רוקדים

איפה נפגשו אפי שטנצלר ויעקב פרי? ■ מה קיבלו הלקוחות העסקיים של כאל? ■ ולמה החליף המיליארדר הגיאורגי מיכאיל מירילשווילי את החליפה למדי משחק?

הקאמרי חגג אמש (א') עם חברי חוג הידידים של התיאטרון את העלאתה של ההצגה שכבר זוכה להצלחה: "הם יורים גם בסוסים". ההצגה מבוססת על רומן מאת הוראס מק'קוי ומספרת על חבורת אנשים שמשתתפים בתחרות ריקודים על רקע תקופת השפל הגדול בארה"ב שהתרחשה בשנות ה-30 של המאה הקודמת. ההצגה בתאטרון קאמרי בוימה על-ידי דדי ברון ובתפקיד הראשי משחק שלמה בראבא, לצד קאסט רחב של שחקנים שנדרשים לשחק ולרקוד, בו-זמנית, כמעט לכל אורך ההצגה.

נועה ויעל קלגסבלד, חוג ידידי הקאמרי / צילום: אביב חופי
 נועה ויעל קלגסבלד, חוג ידידי הקאמרי / צילום: אביב חופי

נועה ויעל קלגסבלד

בתום ההצגה אמש נערכה קבלת-פנים מלווה במוזיקה ברוח ההצגה. בתקרובת: אבטיח צונן, גבינות, יין ובייגלה חם. הגיעו לרקוד ולהתיידד: יעקב פרי, שר המדע ולשעבר יו"ר בנק מזרחי טפחות, עם רעייתו אסנת; מנכ"ל התאטרון נועם סמל; ג'ני ברנדס; עופרה ורפי אלול; אן ודני איילון; יצחק ועדיה סוארי; יעל קלגסבלד, שהגיעה עם בתה נועה; צוקי ויגאל גלאי; שמואל וענת פרנקל; אלי וחנה יונס; צביה ויוסי גרוס; הילה ובן כספית; אפי שטנצלר; דב תדמור, יהודה ותמי רוה; איזי ויעל בורוביץ'; דרורית ורטהיים; הילה ורני רהב; מושיק תאומים; יגאל אהובי; פרופ' יולי תמיר; אורית אפרתי; דוד פורר; רותי וגבי לסט; ששי גז; נאוה ברק ושלום זינגר; אלי לנדאו; עליזה גורן עם דני רוטשילד; שי שטרן ורבים נוספים. היעדרות נרשמה ליו"רית אגודת הידידים של הקאמרי ליאורה עופר.

איחור לא אופנתי

בסוף השבוע נערכה בתל-אביב תחרות המפתחים Hack Battle, ביוזמת פיי פאל העולמית, המתמחה בסליקה ותשלומים באינטרנט ובסלולר. את האיוונט אירחו ג'ון לאן, מנהל פיתוח גלובלי של פיי פאל, וגיא שחורי, צייד כישרונות ומומחה לאיתור סטארט-אפים מ-eBay. יותר מ-200 מפתחי אפליקציות ישראלים השתתפו בתחרות שנערכה בהאנגר "איסט" בתל-אביב. בסופו של יום הוכרזה המנצחת: האפליקציה הישראלית LateBet, שנועדה לפתור את הבעיה השכיחה של איחורים בפגישות בין חברים.


מאיה מרום, ג'ון לאן, גיא שחורי, יניב בן זקן ודני לשם

המפתחים הגאים - דני לשם, יניב בן זקן, מאיה מרום ויואב עמית, שהגה את הרעיון - יטוסו לתחרות הגמר העולמית בסן חוזה קליפורניה באוקטובר הקרוב. אגב, הפרס הראשון בתחרות העולמית הוא 100 אלף דולר במזומן. התרשמו מהפיתוחים: צחי וייספלד, מנהל בכיר בחברת מיקרוסופט ונצ'רס; ליאור יקותיאלי, מנהל קשרי מפתחים בנוקיה; גלעד דה פריס, סגן נשיא בכיר לאסטרטגיה בחברת אאוטבריין; טלי קליסקי, שותפה בכירה בקרן ההון סיכון גריילוק; וענר מזורסקי, מנהל האסטרטגיה ומייסד הסטארט-אפ קנשו.

בתור לאנקונדה

לקוחות עסקיים הסולקים באמצעות חברת האשראי Cal הוזמנו בשישי האחרון, עם בני משפחותיהם, לבוקר של בילוי בלונה פארק בתל-אביב. את פני הבאים על טפם קיבלו דורון ספיר, מנכ"ל Cal; אחיה פריד, סמנכ"ל לקוחות עסקיים; ויתר חברי ההנהלה. האירוע "לונה Cal" נועד לספק לאורחים יום בילוי מהנה בחופש הגדול, שכלל כניסה חופשית למתקני האקסטרים שמציע הפארק, הצגה של רינת גבאי, דוכני קעקועים, איפור וקליעת צמות. בסוף האירוע נשלחו האורחים לביתם הממוזג עם עיתון וחלה מתוקה לשבת.

יפית לוי, דורון ספיר, לקוחות Cal בלונה פארק תל אביב / צילום: רן ברגמן
 יפית לוי, דורון ספיר, לקוחות Cal בלונה פארק תל אביב / צילום: רן ברגמן

יפית לוי ודורון ספיר

המתינו בתור לאנקונדה: עודד סלומי, מנכ"ל ויזה אירופה בישראל; דניאל כהן, נציג מאסטרקארד בישראל; אורי שוקר, מנכ"ל מועדון 365; גדי טפר, מנכ"ל ארקיע; דודו מחלב, משנה למנכ"ל ארקיע; ניר גלבוע, מנכ"ל צוות 3; יפית לוי, מנהלת השיווק של רשת רמי לוי שיווק השקמה; זאב כהן, סמנכ"ל הכספים של מגה; ועופר לוי, סמנכ"ל הכספים של סונול.

מירילשווילי בועט

המיליארדר הגיאורגי מיכאיל מירילשווילי, נשיא "מכבי רוסיה", השתתף אתמול (א') בגמר טורניר הקט-רגל הקרוי על שם אביו, במשחקי המכבייה ה-19. מירילשווילי, שמממן את נבחרת רוסיה למכביה, החליף את החליפה והעניבה במדי המשחק. השתתפותו במשחק לא סייעה לנבחרת הרוסית, שהפסידה לנבחרת ישראל בתוצאה 6:3.

מיכאיל מירילשווילי, גמר הקטרגל במכביה ה-19 / צילום: אליצור ראובני
 מיכאיל מירילשווילי, גמר הקטרגל במכביה ה-19 / צילום: אליצור ראובני

מיכאיל מירילשווילי

בסוף המשחק העניק מירילשווילי, יחד עם יאיר המבורגר, יו"ר מכבי העולמי, ואיל טיברגר, מנכ"ל מכבי העולמי, את גביע האליפות לנבחרת ישראל ואת גביע השחקן המצטיין לאולג לבוב, שחקן נבחרת רוסיה, שמשתתף במשחקי המכביה בפעם החמישית ברציפות.

המרוץ למדליה

ווין ברסון, מנכ"ל פירמת ראיית החשבון BDO בארה"ב, הגיע לביקור של שבועיים בארץ. הסיבה הרשמית לביקור היא השתתפות בנו של ברסון, גרג, במשחקי המכביה. ברסון ג'וניור, בן 20, הוא שחקן סקווש ב-Northeastern College בבוסטון והשתתף במכביה במשחקים קבוצתיים ובמשחקי יחידים, ואף זכה יחד עם קבוצתו במדליית ארד. אל ברסון הצטרפו לביקור גם רעייתו ושתי בנותיו. חוץ מצפייה בבן המשחק, טיילו בני המשפחה ברחבי הארץ וביקרו קרובי משפחה המתגוררים בישראל. ברסון, שמנהל ב-BDO ארה"ב יותר מ-40 סניפים הפזורים ברחבי ארה"ב וכוללים כ-300 שותפים ואלפי עובדים, שילב בביקורו מספר פגישות עסקיות ביניהן גם עם דני מרגלית, יו"ר BDO זיו האפט. השניים עסקו בהעמקת שיתוף-הפעולה בין השלוחות של BDO בארה"ב ובישראל, ואף חלקו מידע בנוגע לתחביבם המשותף - ריצות מרתון.