חברת אוליביה נכנסת לקטגוריית הממרחים המצוננים

תשקיע 5 מיליון שקל בפיתוח טכנולוגיות מיוחדות המאפשרות להמיר את הידע בתחום הממרחים מהמדף היבש לעולם הממרחים במדף המצונן

חברת אוליביה, המתמחה בייצור רטבים וממרחים, הודיעה הערב (ד') כי היא נכנסת לראשונה לקטגוריית הממרחים המצוננים בהשקעה של 5 מיליון שקל, בפיתוח טכנולוגיות מיוחדות המאפשרות להביא את הידע והמומחיות בתחום הרטבים והממרחים מהמדף היבש לעולם הממרחים במדף המצונן.

לדברי איציק מושל, סמנכ"ל תשלובת המותגים של תנובה, "אנו רואים פוטנציאל גדול בעולם הממרחים במדף המצונן, ואנו מביאים את הידע, המומחיות והטעמים הייחודיים של אוליביה גם למדף זה. זוהי למעשה דריסת הרגל הראשונה שלנו בתחום, ובעתיד נמשיך לפתח מוצרים נוספים בתחום זה המתבססים על ירקות.

"אנו מביאים לצרכן סדרת ממרחים אתנית איכותית שהצליחה לגבור במבחני טעימה על כל המוצרים המקבילים על המדף, ובנוסף חדשנות שבאה לידי ביטוי בממרחי הפסטו עם שילובים מעניינים של כוסברה ובזיליקום".

היקף קטגוריית ממרחי הירקות עומד על כ-65 מיליון שקל, כשהיא מתפלגת בין המדף היבש (18%) למקררים (82%).

חברת אוליביה מובילה משמעותית את שוק הממרחים היבשים עם 76% נתח שוק. ההיקף הכספי של קטגורית הממרחים היבשים עומד על כ-12 מיליון שקך, כאשר המוצרים המובילים הנם ממרחי פסטו המהווים כ-30% וממרחי זיתים המהווים כ-22%.

היקף השוק המצונן, אליו אוליביה נכנסת, הוא גדול יותר ועומד על כ-53 מיליון שקל. השחקנים המובילים בקטגוריה זו הם תבליני ביטון יוחאי (35.8%), זהבי הכרם (20.2%), פרוסקו (8%), צבר (7%) ואחלה (6%).