בצורת שהפחיתה את זרימת המים בנהר המרכזי במקסיקו פוגעת ביבול הפלפלים • התוצאה: רוטב סרירצ'ה הפופולרי נעלם מהמדפים, והלקוחות מוצאים דרכים יצירתיות להשיג אותו
יצרנית הממרחים, שנמצאת בבעלות משותפת של קבוצת שטראוס ופפסיקו, מכרה את פעילות רטבי הסלסה שלה בארה"ב כדי להתמקד בעסקי הליבה שלה - חומוס, טחינה וגוואקמולה • היקף העסקה: 10.5 מיליון דולר
גן שמואל התחייבה גם לשלם עד 5 מיליון שקל במשך 5 שנים ממועד השלמת העסקה, כתלות בהגעה לאבני-דרך כפי שנקבע בהסכם
בקבוקי רוטב ברביקיו או אלף האיים המוכרים של הרשת בגודל של 500 מ"ל יימכרו תמורת 14.9 שקל לבקבוק, ואילו שני הבקבוקים יימכרו יחד במחיר השקה של 24.9 שקל
תשקיע 5 מיליון שקל בפיתוח טכנולוגיות מיוחדות המאפשרות להמיר את הידע בתחום הממרחים מהמדף היבש לעולם הממרחים במדף המצונן
ברטבים המוכנים הפופולריים יש שיעורי מלח ושומן החורגים בהרבה מהמומלץ, לצד חומרים משמרים ושמן צמחי ■ גירסת הלייט פחות משמינה אך הרבה יותר מלוחה
ארה"בבצורתמסעדותמקסיקוקמעונאות