פרץ בוני הנגב רכשה קרקע ל-65 יח"ד בפ"ת ב-25 מיליון שקל

מחיר העסקה משקף מחיר של כ-380 אלף שקל לקרקע ליחידת דיור ■ העסקה נחתמה חלקה במזומן וחלקה כעסקת קומבינציה מול קבוצה של בעלי קרקע פרטיים

עסקת קרקע בפ"ת: חברת "פרץ בוני הנגב" חתמה בסוף השבוע על עסקה לרכישת קרקע בשכונה לבניית 65 יחידות דיור בבניין בן 16 קומות, כך נודע ל"גלובס". מדובר בעסקה שנחתמה על פי שווי קרקע של 24.7 מיליון שקל, מה שמשקף מחיר של כ-380 אלף שקל לקרקע ליחידת דיור. העסקה נחתמה חלקה במזומן וחלקה כעסקת קומבינציה מול קבוצה של בעלי קרקע פרטיים.

מדובר במגרש בשטח 2.5 דונם הממוקם בהמשכו של רחוב פנחס המאירי בצפון העיר בין שכונת אם המושבות לנווה גן. המגרש הוא חלק מתב"ע שאושרה לאחרונה הכוללת 560 יח"ד.

החלק היחסי של 49 יחידות דיור נרכש במזומן על פי מפתח של 380 אלף שקל לקרקע ליחידת דיור ולגבי שאר השטח (זכויות ל-16 יחידות דיור) נחתמה עסקת קומבינציה מול הבעלים בשיעור של 39% לבעלי הקרקע. את הרוכשים ייצג בעסקה עו"ד שמוליק שוב ממשרד משה שוב. את המוכרים ייצגו עוה"ד יצחק קאופמן ודורון טלוי ממשרד טלוי קאופמן.

בעבר בוצעו באזור זה עסקאות קרקע במחירים גבוהים יותר שהגיעו אף לחצי מיליון שקל לקרקע ליח"ד. עסקה זו, כמו גם עסקאות אחרות במתחם, מאשרת כי מחירי הקרקע ירדו מאז תקופת השיא של השכונה החדשה. לחברה הרוכשת , פרץ בוני הנגב, יהיה זה הפרויקט הראשון בפ"ת ועל פי התוכניות ייבנה על המגרש בנין מגורים בן 16 קונות שיכלול דירות 4 ו-5 חדרים.

מוטי אשכנזי, סמנכ"ל ייזום בפרץ בוני הנגב, אישר ל"גלובס" את הפרטים.