כתב אישום: איימו וניסו לרצוח אדם על רקע סכסוך נדל"ני ביפו

כתב האישום הוגש נגד 4 נאשמים תושבי יפו בגין מסכת עבירות אלימות ואיומים כלפי אדם על רקע סכסוך עמו בנוגע לזכויות והיתרי בנייה בבית בן שתי קומות בעיר

פרקליטות מחוז תל-אביב (פלילי) הגישה הבוקר (ד') לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד 4 נאשמים, תושבי יפו, בגין מסכת עבירות אלימות ואיומים כלפי אדם על רקע סכסוך נדל"ני עמו בנוגע לזכויות והיתרי בנייה בבית בן שתי קומות ביפו.

בין יתר האישומים מיוחסות להם עבירות של ניסיון רצח, קשירת קשר לביצוע פשע, חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, איומים והיזק בזדון, סחיטה באיומים שהביאה לכדי מעשה ועוד.

הנאשמים הם מחמד בן אברהים גאנם (28), מדחת שעאר (23), אחמד שעאר (51) וג'יהאן גאנם.

על-פי כתב האישום, שהוגש בידי עו"ד שגיב עוזרי, בעקבות סכסוך נדל"ני קשרו המשיבים קשר לפגוע פיזית במתלונן ולהלך עליו אימים, על מנת שיסיר התנגדותו להיתרי בנייה שביקש נאשם 3 לקבל ולבצע בסמוך לבית בו מתגורר המתלונן עם אשתו, ילדיו והוריו ביפו.

במסגרת זאת, נטען, תקפו שלושה מהנאשמים את המתלונן עם נשק קר וגרמו לשברים בכף-ידו, וכן ניפצו את שמשות מכוניתו. לאחר מכן איימו הנאשמים על המתלונן ואף סחטו אותו באיומים, על מנת שיחתום על מסמך המסיר את התנגדותו והתנגדות בני משפחתו להיתרים שביקש אחמד שעאר לבניה בסמוך לבית.

"שיא המעשים הגיע בניסיונם של הנאשמים מחמד גאנם ומדחת שעאר לרצוח את סמי באמצעות ירי לעברו מנשק חם, שאך בנס הסתיים ללא פגיעה בנפש", נכתב בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה נגד הנאשמים.