קרסו מוטורס: הרווח הנקי ברבעון השני זינק בכ-142%

הכנסות החברה ברבעון השני של השנה גדלו בכ-16% לכ-750 מיליון שקל

חברת קרסו מוטורס ­­- יבואנית רכבי רנו, ניסאן ואינפיניטי - פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני ולמחצית הראשונה של שנת 2013.

מהדוחות הכספיים של קרסו עולה, כי הכנסותיה של הקבוצה ברבעון השני של שנת 2013 הסתכמו בכ-750 מיליון שקל, לעומת כ-646 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-16%.

הגידול בהכנסות בא לידי ביטוי גם בשורת הרווח הנקי של קבוצת קרסו מוטורס, שצמח ברבעון השני בכ-142% והסתכם בכ-41.1 מיליון שקל בהשוואה לכ-17 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, הודות לעלייה ברווח הגולמי בכל אחד ממגזרי הפעילות של הקבוצה.

בסיכום המחצית הראשונה של 2013, רשמה קבוצת קרסו מוטורס הכנסות בסך של כ-1.41 מיליארד שקל, בהשוואה לכ-1.36 מיליארד שקל בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-3.7%. הרווח הנקי במחצית הראשונה של שנת 2013 הסתכם בכ-55.1 מיליון שקל, בהשוואה לכ-40.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, עלייה של כ-37%.

איציק וייץ, מנכ"ל קרסו מוטורס: "תוצאות הרבעון השני והמחצית הראשונה של שנת 2013 משקפות את הצמיחה החדה בנתח השוק והיקף המכירות של רכבים חדשים, בעיקר בשוק הפרטי, תוך דגש על רכבי דיזל ועל הצלחת המהלך של פרסונליזציה עבור הצרכן שביצענו כפיילוט עם רכבי ניסאן "מיקרה". במקביל לצמיחה בפעילות, הצלחנו לשמור על רמה יציבה של הוצאות תפעול, נושא שהיה אחד מגורמי המפתח לגידול ברווחי הקבוצה ולשיפור ברווחיות בכל אחד ממגזריה העסקיים של קרסו מוטורס. אתמול השלמנו את העסקה עם נתיב אקספרס, מקבוצת עפיפי, באמצעותה תיכנס הקבוצה לתחום פעילות חדש בשוק התחבורה הציבורית. אנו רואים בתחום זה מנוע צמיחה משמעותי ובעל פוטנציאל רב לשנים הקרובות, ובמקביל אנו ממשיכים לפעול לאיתור מנועי צמיחה נוספים בתחומי הפעילות של הקבוצה".