המהלך יכלול את מערך מכירת הרכב החדש והמשומש, השקת אתר דיגיטל בשיטת "הכל תחת גג אחד", ואפשרות של הלקוחות להחזיר כלי רכב עד שנה אחרי הרכישה
הכנסות החברה ברבעון השני קפצו בכ-95% לכ-1.3 מיליארד שקל, לעומת כ-664 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד • ברבעון זה מכרה החברה 6,852 כלי רכב, בהשוואה ל-2,409 כלי רכב שנמכרו ברבעון המקביל
לגלובס נודע כי תקציב המדיה של הקבוצה בהיקף 15 מיליון שקל חוזר לחברת סמארט מדיה מקבוצת פובליסיס • התקציב טופל בשנים האחרונות במשרד הפרסום ענבר-מרחב
הרכישה מידי שמואל ואלה קליין תהיה בכפוף לקיומם של כמה תנאים, ובראשם הגעה להסדר עם הבנקים והגורמים המממנים האחרים של קל אוטו, וכן ויתור של כלל המממנים על העמדת החוב של קל אוטו לפירעון מיידי
מהחברות הנסחרות בוול סטריט: אבישי אברהמי מ-Wix קיבל שכר בעלות של 1.8 מיליון דולר
וגם: נציגי אפל ישראל הגיעו עד מג'ד אל-כרום להשקת מעבדה למציאות רבודה
יהיה זכאי גם לפיצוי במזומן של כ-7 מיליון שקל, כשיושלם המיזוג עם סנונדה הסינית ■ שכר של יותר מ-10 מיליון שקל לאיציק וייץ, מנכ"ל קרסו מוטורס ■ לב לבייב עם תגמולים בסך 6.5 מיליון שקל
וגם: סגן נשיא רנו העולמית מסייר בכבישי ישראל ומקבל הבטחה
מכירת המכוניות צמחה ב-29% ל-8,300 - עם זינוק במכירת רכבי רנו ודאצ'יה לצד ירידה בניסאן ואינפיניטי ■ הכנסות החברה ממוסכים קפצו ב-42%
המיזם ינוהל בשיתוף עם המכון לחדשנות תחבורתית באוניברסיטת ת"א וקבוצת "קרסו"
עלות העסקתו של איתמר דויטשר התקרבה ל-13 מיליון שקל ב-2015 ■ למרות ההפסד הכבד של אפריקה ישראל - שכר בעלות של 12.4 מיליון שקל לבעל השליטה לב לבייב, רובו באופציות הרחוקות מהכסף ■ 8.7 מיליון שקל למנכ"ל קרסו מוטורס, איציק וייץ
וגם: מה אמר שר האוצר לשעבר יאיר לפיד בוועידת העסקים של מעלה-אדומים?
איציק וייץ קיבל אשתקד מענקים בהיקף 3.5 מיליון שקל, ואילו מנחם עינן, לשעבר המשנה ליו"ר קבוצת עזריאלי, קיבל את מלוא הסכום כדמי ניהול
הכנסות החברה ברבעון השני של השנה גדלו בכ-16% לכ-750 מיליון שקל
מי הגיעו לחגיגה הכפולה של קבוצת קרסו? ■ מה סיפרו ליברמן ולבני על לילותיהם? ■ וגם: מה עשה המעצב הבינלאומי אלי טהרי בכנסת?
קרסו מוטורס מסכמת שנה מוצלחת, עם עלייה של 48% במכירת מכוניות ניסאן ■ איציק וייץ: "אנחנו מאמינים שב-2012 נגדיל את נתח השוק שלנו בכחצי אחוז"
ביטוח רכבדוחות כספייםליסינגמיזוגים ורכישותמימוןפובליסיס גרופקבוצת קרסוקרסו מוטורסשוק הרכבתקציב מדיה