תספק VOD? גולן טלקום קיבלה אישור לניסוי ברשת בזק

גולן טלקום מבקשת לבדוק היתכנות לכניסה לשוק התקשורת הקווית, וזאת על רקע התגבשותן של קבוצות תקשורת בשוק הישראלי והעובדה שמדיניות המשרד היא לאפשר לכל מפעיל לספק חבילות תקשורת כוללות

חברת גולן טלקום קיבלה אישור ממשרד התקשורת לעשות ניסוי טכנולוגי על רשת בזק, במסגרת תוכניתה להיכנס לתחום התקשורת הקווית.

כפי שנחשף ב"גלובס", גולן טלקום מבקשת לבדוק היתכנות לכניסה לשוק התקשורת הקווית, וזאת על רקע התגבשותן של קבוצות תקשורת בשוק הישראלי והעובדה שמדיניות המשרד היא לאפשר לכל מפעיל לספק חבילות תקשורת כוללות.

גולן טלקום פועלת בשוק הסלולרי (ובשוק השיחות הבינלאומיות בלבד) ומתמודדת מול 4 קבוצות תקשורת: הוט, בזק-פלאפון, סלקום ופרטנר.

כשתיושם מדיניות משרד התקשורת, 4 הקבוצות יציעו סלי שירותים הכוללים טלוויזיה, אינטרנט, טלפוניה וסלולר - ולכן הן יכולות להציע הצעה אטרקטיבית יותר ללקוחות. בגולן טלקום מבינים שבמצב זה הם מצויים בעמדת נחיתות, ולכן החליטו לבחון את סוגיית התקשורת הקווית.

נציין כי מיכאל גולן, הבעלים של גולן טלקום, ושותפו גזבייה ניאל, הבעלים של חברת פרי בצרפת, החלו את פעילותם בתחום התקשורת דרך השוק הקווי; כיום הם נמנים עם השחקנים הגדולים בשוק הצרפתי שמספק חבילות תקשורת כוללות. אי לכך, לגולן לטלקום בישראל יש נגישות לתוכן טלוויזיוני וידע נרחב לגבי הפוטנציאל הקיים בשוק הקווי.

גולן טלקום תעשה את הניסוי על רשת בזק בטכנולוגיות ADSL ו-VDSL ותספק שירותי אינטרנט וטלפוניה. כמו כן תוכל לספק שירותי VOD במסגרת הניסוי, שבו ישתתפו 100 לקוחות בקירוב. בניסוי טכנולוגי, החברה לא גובה תשלום מהלקוחות ובדרך כלל הוא נעשה בקרב העובדים.