שירה יעבץ-אפל, מנהלת השיווק של פסטיבל ישראל, נבחרה לאשת השיווק לחודש אוגוסט 2013. איגוד השיווק בחר ביעבץ-אפל בזכות השבת פסטיבל ישראל למעמד רלוונטי ומשפיע בתרבות בישראל.
במהלך הפעילות יזמה יעבץ-אפל סדרת מהלכים: שינוי הרפרטואר של הפסטיבל דרך השקת סדרה של מופעים איכותיים וצעירים ויצירת עוגן מרכזי לפסטיבל - מופע האיחוד המצליח של להקת "כוורת" - כאשר שתי ההופעות הראשונות התקיימו בבריכת הסולטן בירושלים.
בנוסף היא העתיקה את במות המופעים מתיאטרון ירושלים - בו התרכזו המופעים בעבר, למגוון מיקומים ייחודיים ובלתי שגרתיים ברחבי העיר.
השנה גם הושקה תפיסה תקשורתית חדשה, המשלבת בתוכה אלמנטים מעולמות המוזיקה, המחול והתיאטרון, והדגשת מיקום המופעים באתרים ירושלמים מרכזיים.
התוצאה הייתה מכירת מספר שיא של כרטיסים בהשוואה ל-5 השנים האחרונות, למעלה מפי שניים משנמכרו אשתקד. בסך-הכול פקדו כ-50 אלף איש את אירועי הפסטיבל השונים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.