סקר הפרסומות: מילקי - הכי זכורה; ביטוח ישיר - הכי אהובה

סלקום נכנסה לטבלאות הזכורות והאהובות למרות שכלל לא שודרה השבוע

הפרסומת של ביטוח ישיר, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, בכיכובן של היונים, מדורגת השבוע בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר. שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 19.4%.

הפרסומת החדשה למילקי של שטראוס, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי, המציגה את המוצר החדש "מילקי Shake", מדורגת השבוע בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר. שיעורי הזכירה לפרסומת גבוהים בהשוואה לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.8%, עם עוצמת זכירה הגבוהה ב-20% מהממוצע.

הפרסומת, שדורגה רק במקום החמישי במדד הפרסומות האהובות ביותר, זוכה לאהדה גבוהה יותר באופן יחסי בקרב נשים.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי על אף העובדה שהפרסומת של סלקום כלל לא שודרה במהלך השבוע האחרון, היא מתברגת במקום הרביעי בטבלת האהובות ובמקום התשיעי בדירוג הפרסומות הזכורות ביותר.

קמפיין שופרסל הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך השקעה העומד על כ-1.7 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). בשבוע שעבר הושקעו בפרסומת של מפעל הפיס, שהייתה המושקעת ביותר, 1.2 מיליון דולר - סכום נמוך משמעותית.

מנתוני יפעת עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע ממשיך במגמת העלייה, ועומד על 549 - לעומת 536 בשבוע שעבר.

כמו כן, סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים גבוה יותר בהשוואה לשבוע שעבר ועומד על כ-43.8 מיליון דולר - בהשוואה ל-41.9 מיליון דולר בשבוע שעבר.

אהובות וזכורות 29/8/13
 אהובות וזכורות 29/8/13

הפרסומות האהובות והזכורות - השקעה
 הפרסומות האהובות והזכורות - השקעה