רדיו ללא הפסקה: גיא זהר יחליף את גבי גזית

גזית ביקש לשדר פעם בשבוע ■ לתוכנית האזינו עשרות אלפי מאזינים מדי יום, והיא זכתה בשורה של פרסים

גבי גזית מפסיק להגיש באופן קבוע את תוכניתו היומית ברדיו ללא הפסקה, ועובר להגישה פעם בשבוע בלבד. איש חדשות 10 גיא זהר יחליף אותו. גזית הוא שביקש להפחית את העומס המונח על כתפיו על מנת להתפנות לפרויקט גדול של כתיבה, לדבריו, וסיכם עם מנכ"ל התחנה אייל פאר להמשיך ולהגיש בימי חמישי בלבד.

תוכנית האקטואליה הביקורתית, המשודרת בין השעות 10 ל-12, מתמקדת בעוולות ביורוקרטיות שלטוניות. לתוכניתו האזינו עשרות אלפי מאזינים מדי יום, והיא זכתה בשורה של פרסים, ובהם אות הערכה מידי נשיא המדינה ובפרס הרדיו הישראלי. זהר מגיש בערוץ 10 את "היום שהיה" ובאחרונה ביקש להפסיק להגיש לסירוגין את המהדורה המרכזית של הערוץ. דרכו המקצועית החלה בגלי צה"ל, שם שימש כעיתונאי, שדר ועורך. בהמשך היה בין מקימי חדשות ערוץ 2, וחדשות ערוץ 10.

זהר, מוכיחים סקרים, פונה במידה רבה גם לקהל הנשי, אשר חסר בתוכניות אקטואליה רדיופוניות.

מנכ"ל רדיו ללא הפסקה, איל פאר, מסר בתגובה כי "גיא זהר נבחר להגיש את רצועת האקטואליה היומית ברדיו ללא הפסקה לאחר תקופה ארוכה של חיפושים אחר מחליף ראוי לאחת התוכניות החשובות ביותר שלנו, תוכנית ביקורתית שפועלת למען רווחתו של האזרח ושואפת להאיר את המקומות החשוכים בחברה שלנו. זהר הוא בחירה מעולה, ואנחנו שמחים מאד שהוא מצטרף לרדיו ללא הפסקה". פאר הודה לגזית על "עשייתו המקצועית, חריצותו ומסירותו" וביקש להבהיר כי זו אינה פרידה.

גיא זהר הוסיף כי "שמחתי מאוד על ההצעה של רדיו ללא הפסקה לחזור ולשדר ברדיו. התגעגעתי לאינטימיות שמציע המדיום לצד היכולת להרחיב ולהעמיק בנושאים שאני עוסק בהם גם בתוכנית הלילה בטלוויזיה. מצאתי בתחנה התלהבות ונכונות לעשייה עיתונאות לצד שילוב מעניין ומתקדם עם האינטרנט. בעולמנו המורכב תקשורתית, מסתמן שעשייה עיתונאית לא תשמור על אפקטיביות אם תישאר בפלטפורמה אחת בלבד".