קווים שכרה 1,000 מ"ר בפרויקט עזריאלי בחולון

נכון להיום יושבת הנהלת החברה ברחוב העלייה השנייה באזור, ותעבור למרכז החדש בחולון בפברואר הקרוב

חברת קווים חתמה על חוזה שכירות עם קבוצת עזריאלי בחולון - כך נודע ל"גלובס". חברת התחבורה חתמה עם קבוצת עזריאלי על חוזה לשכירות 1,000 מ"ר משרדים בפרויקט של החברה באזור התעשייה בחולון.

הסכם השכירות נחתם לתקופה של 10 שנים. השטח ששכרה חברת קווים ממוקם בקומה התשיעית בבניין השני שנבנה במתחם והוא משתרע על פני שלושת רבעי הקומה. החברה מתעתדת לאכלס את השטח החדש ששכרה בפברואר הקרוב.

חברת קווים תשלם דמי שכירות בגובה 65 שקל למ"ר לחודש, לא כולל דמי ניהול וחניה. החברה שוכרת גם כ-20 מקומות חניה בפרויקט ודמי הניהול שתשלם עומדים על 16.5 שקל למ"ר לחודש. נכון להיום יושבת הנהלת החברה ברחוב העלייה השנייה באזור, ותעבור למרכז החדש בחולון.

בקבוצת עזריאלי ובחברת קווים אישרו את הפרטים. "יש התעניינות הולכת וגוברת בפרויקט, אנחנו במשאים ומתנים להשכרת עוד 6,000 מ"ר", מספר מנכ"ל מרכזי עזריאלי ארנון תורן, "באוקטובר הקרוב אנחנו מתכוונים לפתוח את השטחים המסחריים שיכללו בתי קפה ומסעדות וגם חנות טיב טעם שנמצאת בבנייה".

פרויקט עזריאלי בחולון ממוקם בכניסה לאזור התעשייה של העיר ועתיד לכלול עם סיומו ארבעה בנייני משרדים בגובה 13 קומות בשטח כולל של כ-120 אלף מ"ר, עם ארבע קומות של חניונים תת קרקעיים ובהם כ-2,600 מקומות חניה. המתחם כולו משתרע על שטח של כ-34 דונם ובנייתו החלה בסוף 2010. החברה זכתה במגרש במסגרת מכרז שפרסמה עיריית חולון ב-2008.

עד כה השכירה קבוצת עזריאלי שטחי משרדים במתחם לכמה חברות, ובהן קבוצת קידום, ששכרה 1,200 מ"ר, וחברת התוכנה סאפיינס, ששכרה כ-8,500 מ"ר בשתיים וחצי קומות.