תקופת המכרז של חברת האוטובוסים קווים באזור בקעת אונו מתקרבת לסיומה, אך השירות התדרדר • במקום למצוא פתרונות, במשרד התחבורה הנמיכו עוד יותר את רף השירות • והשרה רגב? אל תפריעו לה למנות
בזמן שמשרד התחבורה מגדיל את הדרישה לשירות ממפעילות האוטובוסים, המחסור בנהגים גובר • "השירות בקריסה", אומר אריק סיני, מנכ"ל קווים, בראיון לגלובס • הוא קורא לשקול לצמצם את שירות האוטובוסים עד שיימצא פתרון למשבר: "ממילא השירות לא מתבצע"
חברת אופטיבס הישראלית פועלת ב-500 ערים בעולם ובונה תוכניות לייעול התחבורה • בראיון לגלובס מספרים מנהלי החברה על ההשקעה של עליבאבא; השת"פ עם פייסבוק, אפל וגוגל ליצירת קווי אוטובוס שמניידים עובדים למשרדי החברות בעמק הסיליקון; ומדוע לדעתם בישראל מתעקשים להישאר מאחור
לפי הודעת החברה, ציון פת גבר בניקוד גבוה על שאר המועמדים שהתמודדו על התפקיד ■ האתגר המרכזי בתפקיד יתמקד בהעתקת מתקני החברה לצפון הארץ
נבדקו 38 אוטובוסים, וב-20 מתוכם נמצאו ליקויי בטיחות חמורים ■ לפני כחודש בוצעה פעילות דומה בחברת סופרבוס, ומנכ"ל החברה זומן לחקירה
חסרים 3,000 נהגים, אבל תהליך הגיוס מסורבל ■ משרד התחבורה: "המשרד מודע לעומס הקיים במכון הרפואי לבטיחות בדרכים של משרד הבריאות"
מכרז הפעלת הקו האדום ברכבת הקלה מתחמם: קווים חברה לדויטשה באן הגרמנית ולחברת קונקט-ירושלים, בעוד דן תיגש למכרז בשותפות עם חברת הרכבות הצרפתית SNCF ומפעילת הרכבת התחתית בבייג'ין Beijing Subway
עפ"י דוח חצי-שנתי של משרד התחבורה, מקרב החברות הגדולות בתחום ממוקמת אפיקים במקום הראשון, אגד במקום השני, וקווים במקום השלישי
החברה שבשליטת יעקב שחר התעלמה מפסק דין שהורה לה לפנות עד ספטמבר את מסוף האוטובוסים ביהוד, הפועל על קרקע של אאורה ישראל
הקרקע נמצאת בבעלות אאורה ישראל, שתובעת מ"קווים" של יעקב שחר כ-5 מיליון שקל בגין ההפסדים שנגרמו לה כתוצאה מהעיכוב במימוש זכויותיה בקרקע
המחאה המקורית של נהגי חברת האוטובוסים קווים, שהחליטו שלא לגבות כסף מהנוסעים כדי לשפר את תנאי העסקתם, מעלה את המקום של אהדת הציבור בשיקולי השובתים ■ האם מחאות העובדים משנות כיוון?
נסיעה חינם הייתה ועודנה הפנטזיה של עובדי הרכבת בכל מאבק ארגוני
תושבי מודיעין עילית קיבלו שיחה עם הודעה מוקלטת מטעם ההנהלה, בה נאמר: "נוסע ללא תשלום גורם נזק ישיר לחברה. הציבור מתבקש להשתדל לשלם"
כחלק ממאבק ועד עובדי חברת התחבורה מול ההנהלה, האוטובוסים לא יושבתו - אך הנהגים לא יגבו תשלום מהנוסעים
מדובר בחברת התחבורה הציבורית השנייה בגודלה בארץ המעסיקה כ-1,700 עובדים מעפולה עד מודיעין ■ ראשי התארגנות העובדים הלינו בעבר על התנכלות
נכון להיום יושבת הנהלת החברה ברחוב העלייה השנייה באזור, ותעבור למרכז החדש בחולון בפברואר הקרוב
אוטובוסיםגיוס חוביעקב שחרמרב מיכאלימירי רגבמכרזמשרד התחבורהתחבורה ציבוריתתשתיותתשתיות תחבורה