חוגגים בלי טלוויזיה: ראש השנה הוריד את ממוצע הרייטינג

תוכנית הסיכום של עונת "האח הגדול" היא היחידה שרשמה השבוע נתון גבוה, 30.4% - כפול מפרק פגישת המחזור של "המירוץ למיליון", ששודר בחג

ראש השנה, על הארוחות המשפחתיות והחופשות שהוא מביא, היכה במחצית השנייה של השבוע, אשר ימי השידור בה שייכים לזכיינית ערוץ 2 רשת, וזו שילמה בנתוני צפייה.

בימים כאלו, גם ערוץ 1 צץ בטבלת 10 התוכניות הנצפות בישראל, עם המשחק המביך בין נבחרת ישראל לנבחרת אזרבייג'ן שהשיג 13.7% צפייה.

"האח הגדול - חוזרים הביתה" של קשת הייתה למעשה התוכנית היחידה שהזכירה באופן כזה או אחר את ימי הצפייה של עונת הריאליטי, שנגמרה בשבוע שעבר.

המשדר, שהביא רייטינג של 30.4%, הניב מספר כפול מפרק פגישת המחזור של "המירוץ למיליון" (שכאמור שודר בלב החג).

המופע של קשת, "לתת באהבה", אמנם זכה לקיתונות ביקורת, אבל השיג 19.8% צפייה מספקים. "עבודה ערבית" הגיעה השבוע - בהיעדר "האח הגדול" להישען עליו - ל-15.9% צפייה.

"אולפן שישי" של חדשות 2 הגיעה השבוע ל-13.6% צפייה בלבד במעין משדר לקט חגיגי, לעומת 6% ברזל לאילה חסון בערוץ 1, שסיפקה תוכנית כמעט רגילה במתכונתה. מהדורת החג של חדשות 10 עמדה על 3.6% צפייה באותו זמן.

לקט התוכנית "המעגל" עם דן שילון של רשת עמדה על 13.5% צפייה, כשממול לקט תוכניתו של שי שטרן בערוץ 10 הניב כ-4.1% צפייה.

השעשועון "בטוח או ביטוח", של קשת מיועד בעיקר ליצוא, אך אין משמעות הדבר שלזכיינית לא אכפת מתוצאותיו - להפך, רייטינג גבוה מסייע בהחלט למכירות בחו"ל. 19.2%, התוצאה שהושגה, מניחה את הדעת.

רייטינג שבועי
 רייטינג שבועי