נחתם: פימי תשקיע 95 מ' ש' בח.מר תמורת כ-30% מהמניות

אסיפת בעלי המניות תתקיים ב-15 באוקטובר *מאז ההודעה על המו"מ טיפסה ח.מר בכ-11%

חודש לאחר שדיווחה על מו"מ שהיא מקיימת עם קרן פימי, נחתם היום הסכם ההשקעה של קרן הפרייבט אקוויטי בחברת ח.מר. על פי ההסכם, תזרים פימי לחברה כ-95 מיליון שקל (בכפוף להתאמות), בתמורה להקצאה של 29.17% ממניותיה.

במסגרת ההסכם ייכנסו לדירקטוריון החברה ישי דוידי, מנהל קרן פימי, ועמית בן-צבי. הם יכהנו בדירקטוריון לצדו של בעל השליטה שמכהן בתפקיד יו"ר החברה, חיים מר. היום דיווחה החברה על זימון אסיפת בעלי מניות החברה לצורך אישור ההסכם, אשר תיערך ב-15 באוקטובר במשרדי החברה בחולון.

מאז שדיווחה פימי על המו"מ שהיא מקיימת להשקעה בח.מר, טיפסה מנייתה של האחרונה ב-11.2%. על רקע חתימת ההסכם היום וזימון האסיפות לאישור ההסכם טיפסה היום מנייתה של ח.מר בכ-4% נוספים. כעת נסחרת מר לפי שווי של 340 מיליון שקל, כאשר טרם השלמת העסקה היא צפויה לחלק דיבידנד בגובה של 77 מיליון שקל.

ח.מר היא חברה המבצעת פרויקטים ונותנת שירותים בתחומי התקשורת, שבהם היא משמשת כספקית שירותי תכנון, הנדסה, הקמה ואספקה של ציוד ופתרונות. החברה אף מעניקה שירותי ייעוץ ואספקת מערכות תוכנה בתחום הביטחון (Homeland Security ו-Public Safety), בין היתר בשיתוף פעולה עם שבתי שביט, ראש המוסד לשעבר. בידי ח.מר גם 4% ממניות חברת לווייני התקשורת חלל תקשורת, בשווי של כ-50 מיליון שקל, ו-33% ממניות חברת האנרגיה הסולארית סאן טים, בשווי של כ-18 מיליון שקל. לחברה החזקות נוספות בכמה חברות סטארט אפ.

דוידי אמר היום, כי "התחומים שבהם עוסקת החברה, השילוב עם הניסיון של המנהלים והידע הרב של פימי בהשבחת חברות רב-לאומיות יובילו להערכתנו להמשך צמיחה ופיתוח בשווקים של החברה".

עבור פימי תהיה זו עסקת ההשקעה החמישית שהיא מבצעת בשנה האחרונה, לאחר שהשקיעה בחברות גילת, אוברסיז, תאת טכנולוגיות וקבוצת פארם אפ, השקעה שעליה דיווחה אתמול.

מחזור המכירות השנתי של ח.מר עומד על כ-750 מיליון שקל, ובשלוש השנים האחרונות (2010-2012) הציגה החברה רווח נקי שנתי שנע בין 13-15 מיליון שקל. לפני חודשיים זכתה החברה בפרויקט של גוף ממשלתי שמולו היא כבר עובדת, באחת ממדינות אפריקה, להתקנה ותחזוקה של מערכות אבטחה ותקשורת בהיקף של כ-30 מיליון שקל.

פימי
 פימי